خبرهای داغ:
با حضور جانشین فرمانده سپاه پاسداران؛

فرمانده سپاه استان قزوین معارفه شد

صبح امروز با حضور جانشین فرمانده سپاه پاسداران؛ آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۴۵۳۰
|
۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، صبح امروز با حضور سردار فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران، مراسم تکریم و معارفه سردار شاهرخی برگزار شد.

حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ابتدای این مراسم ضمن خوش آمد گویی به میهمانان و با تقدیر از تلاش فرمانده سپاه استان بیان کرد: سردار شاهرخی لحظه ای از پاسداری انقلاب دریغ نکرده و همیشه خدا ترس و تکلیف مدار بوده و مصداق کسانی است که در نشر اعتلای دین، جهاد کردند و در قرآن کریم به این نمونه ها نیز اشاره شده است.

وی گفت: همه امیران و سرداران و پاسداران ما، دارای درجات ویژه ای در حوزه جهاد در راه دین و خدا هستند اما بزرگترین درجات را خداوند به انسان می دهد.

حجت الاسلام معبودی در پایان ضمن اشاره به اقدامات سردار شاهرخی گفت: بنده از طرف همه پایوران سپاه استان از زحمات سردار شاهرخی تقدیر می کنم و برای سردار آتانی نیز در مسیر خدمت رسانی آرزوی توفیق دارم.

گفتنی است سردار رستم‌علی رفیعی آتانی بعنوان فرمانده جدید سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین معارفه شد.

سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در طول چهل سال خدمت خود، پیش از این فرماندهی تیپ ۸۲ استان قروین، فرماندهی سپاه استان لرستان را نیز در کارنامه خود دارد.

سردار رفیعی آتانی پیش از این فرمانده لشکر عملیاتی ۱۰ حضرت سیدالشهدا(ع) بوده است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها