خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج):

همه تلاشم در جهت پیشبرد اهداف انقلاب بوده است

سردار پاسدار سید محمد شاهرخی گفت: تمام تلاش من در جایگاه مسئولیت سپاه صاحب الامر (عج) بخاطر حفظ ارزش های انقلاب و اسلام بوده است.
کد خبر: ۹۳۵۴۵۳۲
|
۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) در مراسم تودیع معارفه خویش گفت: تمام تلاش من در جایگاه مسئولیت سپاه صاحب الامر عج بخاطر حفظ ارزش های انقلاب و اسلام بوده است.

سردار پاسدار سید محمد شاهرخی ضمن تقدیر از زحمات کلیه پاسداران و مدیران اجرایی، قضایی گفت: یکی از نعمت هایی که خداوند برای انسان در نظر گرفته توانایی خدمت برای اعتلای دین و اسلام می باشد، خدا را شاکرم که در مسیر پاسداری و خدمت به انقلاب قرار گرفتم.شکر گذاری فقط با خدمت به انقلاب و مردم بوده تا خدای متعال ما را مورد رحمت خویش قرار دهد.

وی تصریح کرد: اگر موردی را نتوانستیم انجام دهیم قطعا تلاش کردیم و خدای متعال ما را توانمند سازی تا گسترش ارزش های انقلابی، جذب داوطلب از خانواده های بسیج، مبارزه با نا امنی و پیشگام شدن در بحران ها و حوادث های طبیعی نشان دهنده پیشگام بودن سپاه پاسداران در عرصه های خدمتگزاری بوده است.

شاهرخی گفت: برای پیشبرد کار و دغدغه برای انقلاب اسلامی بوده و هیچ وقت برای میل شخصی نبوده است. همکاران جوانمردی کنید اگر کدورتی در بین بوده و تندی از بنده در جایگاه مسئولیت سرزده حلال کنید.

وی در پایان اظهار داشت: یکی از کارهایی که سبب شد در سال۹۸ استان ما آرامش داشته باشد به خاطر انسجام مردم و مسئولان بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها