خبرهای داغ:
فرمانده جدید سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در دیدار با خانواده شهید شیری؛

خانواده شهدا، لنگرگاه زمین و ستون انقلاب هستند

سردار آتانی گفت: خانواده شهدا، لنگر گاه زمین هستند. امروز دقیق ترین عنصر ستون انقلاب، خانواده های شهدا هستند.
کد خبر: ۹۳۵۴۶۲۱
|
۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، عصر امروز سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده جدید سپاه استان قزوین با خانواده شهید شیری دیدار و از آنان دلجویی کرد.

وی در این دیدار بیان کرد: پیام رسان شهیدان به حقیقت، بانوان و مادران شهدا هستند، مانند حضرت زینب که انتقال دهنده راه کربلا بود.

سردار آتانی گفت: مادران و پدران شهدا واسطه فیض الهی هستند. باید ما نسبت به جایگاه خانواده شهدا تعظیم کنیم. چرا که پدران و مادران شهدا کسانی هستند که این بستر را فراهم کرده و فرزندانشان را با سیره انبیا آشنا کرده اند.

فرمانده سپاه استان قزوین عنوان کرد: خانواده شهدا، لنگر گاه زمین هستند. امروز دقیق ترین عنصر ستون انقلاب، خانواده های شهدا هستند. در جنگ سوریه کسی فکر نمی کرد که ایران بتواند سوریه و شیعیان سوریه را آزاد کند. غافل از اینکه شهدا جلوتر از این می‌دانستند که دشمن به دنبال سوریه نبود به دنبال حذف اسلام بود.

سردار آتانی اضافه کرد: امروز ما مدیون شما و خون شهید هستیم چرا که افتخارات امروز ما همه از خون شهیدان است و مطمئن باشید به فضل خدا بخشی از آن حکومتی که قرار است برپا شود، همان سرزمین است که خون شهیدان بر روی آن ریخته شده است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها