خبرهای داغ:
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهار خبر داد

ساماندهی میدان عرضه دام شهرستان بهار

همدان-دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهار گفت: با هدف پیشگیری از قاچاق دام و تأمین امنیت غذایی، میدان عرضه دام شهرستان بهار به منظور پیشگیری از قاچاق دام ساماندهی می‌شوند.
کد خبر: ۹۳۵۵۵۱۱
|
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰

ساماندهی میدان عرضه دام شهرستان بهاربه گزارش خبرگزاری بسیج، احسان فرجی در جمع خبرنگاران بیان کرد: از آنجا که در ماه‌های اخیر موضوع خروج و قاچاق معکوس دام به خارج از کشور توسط سودجویان و همچنین فقدان رعایت ضابطه‌های بهداشتی توسط عرضه‌کنندگان در میدان عرضه دام به یک مشکل جدی تبدیل شده بود بنابراین توسط این دادستانی دستورات مقتضی به ضابطین و ادارات مسئول برای ساماندهی میدان عرضه دام صادر شده است.

وی با بیان اینکه در سطح عرضه دام باید اقدامات تأمینی بهداشتی در راستای عرضه مناسب دام سالم صورت پذیرد، اضافه کرد: با توجه به ابلاغ شیوه‌نامه مربوطه به پلاک‌کوبی دام‌های سنگین و سبک به سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها، ضابطین قضایی و دستگاه‌های امنیتی باید نسبت به شناسایی مجرمین حوزه قاچاق دام اقدام کنند و همچنین دستگاه‌های مسئول نسبت به پلاک‌کوبی دام‌ها باید اهتمام بیشتری داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهار تاکید کرد: در صورت سهل‌ا‌نگاری و تسامح هریک از دستگاه‌های مسئول برابر «دستورالعمل مقابله با ترک فعل مدیران و کارکنان ابلاغی ریاست معزز قوه قضائیه» برخورد قضایی با آنان صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار