کارگاه پیشگیری از حوادث رانندگی در سپاه ناحیه بردسکن برگزار شد

کارگاه پیشگیری ازحوادث رانندگی با حضور کارکنان وسربازان درنمازخانه ناحیه مقاومت بسیج بردسکن برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۶۰۰۷
|
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار زارعی، کارشناس تصادفات ستاد کل سپاه با اشاره به آمار فوتی هاومصدومان حوادث رانندگی درسال ۹۸ و ۹۹ درکشورگفت:همه ساله متاسفانه خیلی از خانواده‌ها مسیرزندگی شان براثر تصادفات رانندگی تغییرمی کند که بعضا جبران ناپذیر است.
 
این کارشناس تصادفات رانندگی به نکات ایمنی درهنگام رانندگی اشاره‌ای داشت و استفاده نکردن از تلفن همراه درهنگام رانندگی، گرفتن فرمان ماشین بادودست، استفاده از سرعت و سبقت مجاز درمسیر‌های مختلف، اطمینان از سالم بودن ترمز خودرو هنگام عبور از آب، عدم رانندگی با حالت خواب آلودگی، ازجمله نکات ایمنی درهنگام رانندگی بیان کرد که اگر این موارد رعایت شود ۸۵ درصد کاهش تصادفات و حوادث ناگوار رانندگی اتفاق نخواهد افتاد.
 
وی به دستور العمل‌ها و بخشنامه‌های رانندگی نیرو‌های مسلح هم اشاره کرد وگفت: خودروی سپاه در صورت تصادف داری بیمه لحظه‌ای هستند و به نکات ایمنی رانندگی خودرو‌ها خیلی تاکید می‌شود.
 
وی ممنوعیت استفاده شخصی از خودروی سپاه و شخصا به ماموریت فرستادن سرباز و مشخص کردن مسیردقیق ماموریت در احکام ماموریت، بدون سرنشین پارک نکردن خوردوی سپاه هنگام ماموریت، ممنوعیت رانندگی با خودرویی که تحویل فرد نیست، را ازجمله اهم موارد دستور العمل هاو بخشنامه‌های سپاه  ونیرو‌های مسلح بیان کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار