خبرهای داغ:
به همت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه،

پیگیری مشکلات محلات اسلامی شاهرود از ادارات مسئول+ تصاویر

شاهرود_در راستای قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ناحیه شاهرود، جلساتی با ادارات کمیته امداد امام خمینی (ره)، اوقاف و امور خیریه و بهزیستی و ریاست شورای اسلامی شهر شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۷۰۵۲
|
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸
به گزارش خبرنگار بسیج، در راستای قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ناحیه شاهرود، جلساتی با ادارات کمیته امداد امام خمینی (ره)، اوقاف و امور خیریه و بهزیستی شاهرود برگزار شد.
در این نشست‌ها که دبیر قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی، مسئولین بسیج سازندگی و ادارات سپاه ناحیه شاهرود حضور داشتند، در خصوص فعالیت‌های قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در سطح شهرستان بحث و تبادل نظر گردید.
در جلسه با مسئول کمیته امداد شهرستان پیرامون تفاهم نامه فی مابین در راستای ارائه خدمات هر دونهاد در سطح محلات از قبیل، جهیزیه، وام‌های خوداشتغالی، هزینه‌های ساخت وساز وتعمیرات برای نیازمندان و برنامه‌های دهه امامت و ولایت بحث و تبادل نظر شد.
در جلسه با ریاست اداره بهزیستی شاهرود و مسئول اجتماعی و امور بهبودیافتگان موادمخدر این اداره به مناسبت هفته بهزیستی، گزارشی از عملکرد قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی در حیطه کاهش موادمخدرو معرفی بهبود یافتگان به کمپ اعتیادخواهر وبرادر، اشتغال برای بهبودیافتگان، مشاوره و ... صورت گرفت.
در جلسه با ریاست اوقاف و امور خیریه شهرستان بابت موضوعات محلات اسلامی شهرستان شاهرود بحث و تبادل نظر شد.
همچنین دبیر قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی شاهرود با ریاست شورای اسلامی شهر شاهرود سیدجواد بیطرف در خصوص محلات اسلامی و مشکلات خدمات شهری جلسه‌ای برگزار کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار