خبرهای داغ:

تعامل دستگاه‌های اجرایی و قضایی در راستای تحقق شعار سال

شاهرود_فرماندار شهرستان شاهرود در دیدار با مدیران دستگاه قضا شهرستان بر تعامل دستگاه‌های اجرایی و قضایی در راستای تحقق شعار سال تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۶۱۷۳۱
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶
تعامل دستگاه‌های اجرایی و قضایی در راستای تحقق شعار سالبه گزارش خبرگزاری بسیج، ابوطالب جلالل در دیدار با دادستان و رئیس دادگستری شهرستان شاهرود با تاکید بر ضرورت همراهی دستگاه‌های اجرایی، قضایی و همچنین نمایندگان مجلس در راستای توسعه کشور و همچنین شهرستان شاهرود گفت:توسعه دارای ارکانی است که در سایه همدلی و همراهی بین قوای سه گانه تسهیل می‌گردد.
وی با اشاره به ضرورت تعامل قوا در راستای توسعه شهرستان شاهرود بیان کرد:استفاده از ظرفیت‌های متعدد شهرستان در بخش‌های تولید، سرمایه گذاری و ... می‌تواند تحولات بسیاری را ایجاد کند.
فرماندار شهرستان شاهرود همچنین بیان کرد: یکی از کار‌های ویژه دستگاه قضایی در زمینه حمایت از تولید، تسهیلگری و همچنین حمایت از واحد‌های تولیدی به انواع مختلف است که خوشبختانه در سطح شهرستان شاهرود همکاری خوبی را در این زمینه شاهد هستیم و حدالامکان سعی شده توسط دستگاه قضایی از تعطیلی واحد‌های تولیدی جلوگیری شود.
علی اصغر خانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با اشاره به ضرورت استفاده از پتانسیل‌های شهرستان‌های شاهرود و میامی در راستای توسعه اقتصادی گفت: باید بتوانیم از همه ظرفیت‌ها به موقع و درست استفاده کنیم و این موضوع جز در سایه تعامل و همدلی بین نمایندگان قوای سه گانه میسر نمی‌شود.
در ادامه احمد مطهری نسب رئیس دادگستری جدید شاهرود نیز با اشاره به رویکرد قوه قضاییه نسبت به رونق تولید و همچنین تحقق شعار سال گفت: دستگاه قضا در دوران مدیریت آیت الله رئیسی و همچنین پس از ایشان در دوران مدیریت حجت الاسلام اژه‌ای توانست اقدامات مثبت و شایان ذکری را در زمینه حمایت از واحد‌های تولیدی و توسعه انجام دهد.
در این دیدار همچنین به توسعه تعاملات بین دستگاه‌های اجرایی و دادگستری تاکید شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار