امام جمعه کنگان مردم را به تزریق واکسن دعوت کرد

امام جمعه کنگان گفت: با توجه به شرایط خاص شهرستان و شدت شیوع ویروس کرونا مردم ضمن رعایت دستور العمل ها بهداشتی از امکانات فراهم شده در خصوص تزریق واکسن اقدام کنند.
کد خبر: ۹۳۶۲۰۸۳
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان حجت الاسلام محمودی روز دوشنبه پس لز تزریق واکسن افزود: با شیوع بیماری منحوس کرونا در کشور از جمله استان بوشهر و شهرستان کنگان و شرایط دشوار و نگران کننده بیمارستان و مراکز درمانی از مردم در خواست دارم بر مبنای اعلام شده نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.
وی از وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان کنگان، حجم بالای مبتلایان به ویروس کرونا و نبود امکان پذیرش بیماران مبتلا به کرونا از سوی بیمارستان امام خمینی (ره) بدلیل نداشتن تخت و دیگر امکانات درمانی اظهار نگرانی کرد.
وی ادامه داد: از مردم عاجزانه تقاضا دارم مسائل بهداشتی، دستور العمل‌های ابلاغ شده از سوی ستاد مقابله با کرونا و فاصله اجتماعی را رعایت تا مانع ابتلا و شیوع این ویروس منحوس شوند.
حجت الاسلام محمودی گفت: طغیان مجدد ویروس کرونا حاصل عادی انگاری و بی احتیاطی، استفاده نکردن از ماسک و رعایت نکردن مسائل بهداشتی است. امروز راه قدر شناسی از قشر خدوم و جهادگر مدافعان سلامت رعایت دستور العمل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی است.
امام جمعه کنگان در خصوص کمبود مکان برای تزریق و درمان بیماران کرونایی افزود: همانگونه که به مسئولان حوزه بهداشت و درمان اعلام کردم، مصلای کنگان آماده همکاری با ستاد مقابله با کرونا شهرستان کنگان است. از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون به تاسی از سیره و خط مشی بدون مسامحه رهبر معظم انقلاب اسلامی و بر اساس منطق عقلانی حاکم بر شرع مقدش و به تبعیت از شورای سیاست گذاری ائمه جمعه ستاد ملی مقابله با کرونا، صیانت از سلامتی مردم همواره مقدم دانستیم.
انتهای خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار