خبرهای داغ:
مسئول بسیج رسانه استان همدان در گفت‌وگو با بسیج:

خون شهید «صارمی» و یارانش قله‌ای در افق روشن رسانه‌ای در تراز انقلاب اسلامی است

همدان-مسئول بسیج رسانه استان همدان گفت: خون شهید «صارمی»، شهید «رهبر» و سایر شهدای رسانه قله‌ای است در افق روشن رسانه‌ای که در تراز انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۶۳۲۰۹
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲

خون شهید «صارمی» و یارانش قله‌ای در افق روشن رسانه‌ای در تراز انقلاب اسلامی استناصر قوامی مشفق در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: امروز رسانه برای شناساندن حقیقت و تمیز کردن ناراستی و درستی مهمترین ابزاری است که انسان برای روشنی بخشیدن به دنیای پیرامون خود در اختیار دارد.

وی افزود: انسان موحد از نخستین لحظات آغاز خلقت در این اندیشه بوده است که چگونه خوبی‌ها و درستی‌ها را برای همگان روشن کند و جهان را برای زیستن به جهانی آرمانی همراه با عدالت و آزادی مبدل کند و در این مسیر رسانه به عنوان زبان ارائه حقیقت یکی از مهمترین ابزارهایی است که در طول تاریخ برای خروج بشریت از تاریکی‌ها به سمت نور نقش تعیین کننده‌ای ایفا کرده است.

مسئول بسیج رسانه استان همدان با اشاره به آیه مبارکه «ن والقلم و ما یسطرون» تصریح کرد: منظور مطلق قلم و مطلق نوشته‌ای است که با قلم نوشته می‌شود؛ در این میان قلم و نوشته از عظیم‌ترین نعمت‌های هدایت بشریت به حساب می‌آیند چراکه قلم حوادث غایب از انظار و معانی نهفته در درون دل‌ها را ضبط می‌کند و همچنین هر حادثه‌ای در پس پرده مرور زمان و بعد مکان را در لحظه فعلی حاضر می‌کند تا عبرت‌گيرندگان عبرت بگیرند و آینده‌پژوهان تجربه خوبی در دست داشته باشند.

وی ادامه داد: آن گاه که خداوند به قلم در قرآن قسم می‌خورد به طور قطع این ارزش والای روشنایی و آگاهی به وسیله رسانه قلم است که مورد توجه همه مفرسان قرار گرفته است.

قوامی‌مشفق با بیان اینکه امروز قلم و نویسندگی با زندگی یک خبرنگار عجین شده است، عنوان کرد: این یک نعمت بزرگی است که در اختیار خبرنگاران و اهالی رسانه است.

وی با اشاره به اینکه قلم و نوشته هم می‌تواند باعث هدایت شود و هم موجب ضلالت انسان‌ها، گفت: قلمی که در تراز انقلاب اسلامی باشد به یقین در مسیر هدایت می‌نویسد؛ و این قلم دارای عدالت و انصاف است و آرمان‌های انقلاب اسلامی را به صورت آزادانه و منصفانه از نهادهای دولتی و حاکمیتی مطالبه می‌کند، این قلم روح انسان را جلا می‌دهد و انگیزه را در مخاطب چندان برابر می‌کند و همیشه اثرگذار خواهد بود و محصور در زمان خود نخواهد بود همانند آثاری که از انسان‌های بزرگی همچون امام خمینی (ره)، شهید مطهری و... به یادگار مانده که تا ابد مایه هدایت بشریت است.

مسئول بسیج رسانه استان همدان ابراز داشت: انقلاب اسلامی در مسیری استوار بر اندیشه‌ای مبتنی بر قلم و صدای آگاهی‌بخشی استوار بوده است و غالب شهدای بزرگ ما نظیر «بهشتی»، «باهنر» و «مطهری» و بسیاری از کسانی که در لباس رزم در جبهه‌های حق علیه باطل شهید شدند نیز از این قائده مستثنی نیستند.

وی اضافه کرد: «حسن باقری» نابغه و استاد بزرگ طراحی جنگ‌های ناممکن و فاتح میدان‌های بی‌بازگشت از قلم و روزنامه نگاری به چنان جایگاهی رسید که امروز ایشان را استراتژيست بزرگ جنگ در دنیا معرفی می‌کنند.

قوامی‌مشفق بیان کرد: روشنایی و آگاهی‌بخشی تا آنجا در اندیشه انقلاب اسلامی تجلی دارد که شهید «صارمی» جان شیرین خود را در مسیر آگاهی در کشوری مظلوم و البته خارج از وطن در این مسیر همچون شمع برای روشنی‌بخشی دنیای تاریک سیاست‌های کثیف سرمایه‌داری وحشی فدا می‌کند و به طور قطع خون شهید «صارمی»، شهید «رهبر» و سایر شهدای رسانه قله‌ای است در افق روشن رسانه‌ای که در تراز انقلاب اسلامی است.

وی ضمن تبریک مجدد روز خبرنگار به همه خبرنگاران و اهالی رسانه خاطرنشان کرد: خبرنگاران لحظه به لحظه در خط مقدم درگیری جبهه جنگ نرم، مقابله با تحریف دشمنان، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار