فرمانده سپاه ناحیه بهار:

وظیفه اصحاب رسانه امیدبخشی و نشاط بخشی در جامعه است

بهار-فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: اصحاب رسانه وظیفه امیدبخشی و نشاط بخشی در جامعه را دارد و حل مسئله و مشکل نیز از وظایف مهمی است که باید به آن پرداخته شود.
کد خبر: ۹۳۶۳۴۴۴
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱

وظیفه اصحاب رسانه امیدبخشی و نشاط بخشی در جامعه استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ مهدی هندی ورکانه در مراسم تجلیل از خبرنگاران افتخاری بسیج به مناسبت هفه خبرنگار در سپاه ناحیه بهار با اشاره به جنگ ترکیبی رسانه‌ای و اقتصادی علیه ایران اسلامی توسط دشمن اظهار داشت: در کشور آلبانی ۱۲۰۰ مرکز تهیه و تولید محتوا، به صورت حرفه‌ای در حال فعالیت برای سلایق و ذائقه‌های مختلف و ترویج بی‌بند و باری هستند و از سویی نیز رسانه‌های بیگانه با بزرگ‌نمایی مفاسد مسئولین و سیاه‌نمایی و تصویرسازی و شایعه‌سازی بسیار قوی وارد شده، و در ظاهر القای کارآمدی خود هستند، تا باعث یاس و نا امیدی شوند.

وی افزود: وظیفه اصحاب رسانه در مقابل این هجمه رسانه‌ای سنگین‌تر می‌شود و اصحاب رسانه وظیفه امیدبخشی و نشاط بخشی در جامعه را دارد و حل مسئله و مشکل نیز از وظایف مهمی است که باید به آن پرداخته شود.

فرمانده سپاه ناحیه بهار توان رسانه را در احصا مسائل و حل آن بسیار مهم دانست و گفت: خبرنگار خوب، دغدغه حل مسئله و مشکل را دارد و باید مسئولین را از مسائل و مشکلات آگاه کنند و بدون ایجاد تنش مطالبه‌گری از مسئولان را داشته باشند.

در پایان این مراسم با اهدای هدایایی از اصحاب رسانه شهرستان بهار و خبرنگاران افتخاری بسیج تجلیل شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار