پیگیری مجدانه دکتر موسی احمدی نماینده مردم جنوب استان بوشهر

نیازمندی های بیمارستان کنگان با حضور مسئولین مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۹۳۶۴۵۹۱
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان قبل از ظهر ۲۰ مرداد ۱۴۰۰، با پیگیری مجدانه دکتر موسی احمدی نماینده مردم جنوب استان بوشهر، مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و رییس بهداشت و درمان صنعت نفت در استان بوشهر با همراهی مشاور ارشد و مسئول دفتر مرکزی دکتر موسی احمدی و همچنین فرماندار شهرستان در بیمارستان امام خمینی (ره) حاضر شدند و جلسه‌ای ویژه برگزار شد.
این جلسه در راستای پیگیری و حل مشکلات اساسی بیمارستان کنگان برگزار شد. طی ۵ سال گذشته این نخستین بار است که مدیر عامل منطقه ویژه پارس شخصا جهت بررسی مشکلات بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان وارد این مرکز درمانی می‌شود و در یک جلسه اختصاصی با دیگر مسئولین به شکل ویژه به بررسی نیازمندی بیمارستان میپردازد. این جلسه به درخواست نماینده مردم جنوب استانم بوشهر از مدیر عامل منطقه ویژه پارس برگزار شد.
در این نشست، معاون شبکه بهداشت و درمان و دو عضو شورای اسلامی شهر کنگان نیز حضور داشتند. دکتر مختارپور سرپرست و توفیق خلیفات مدیر داخلی بیمارستان در این نشست نیازمندی‌های اساسی بیمارستان امام خمینی (ره) رامطرح کردند و خواستار رفع آن در راستای افزایش رضایتمندی مردم و کاهش بار فشار له پرسنل این مرکز درمانی شدند.
فرماندار کنگان نیز با تاکید کرد بر وجود مشکلات اساسی و لزوم ورود صنعت جهت رفع این مشکلات در بیمارستان کنگان، خواستار همکاری و مساعدت همه جانبه صنعت برای کاهش نواقص این مرکز درمانی شد. عباس تبرکی مشاور ارشد و مسئول دفتر مرکزی نماینده مردم جنوب استان بوشهر نیز در این جلسه گفت: با توجه به شرایط بحرانی که کرونا برای بیمارستان کنگان به وجود آورده و همچنین برخی مشکلات و نواقص این مرکز درمانی، از مدیران صنعت به خصوص سازمان منطقه ویژه پارس خواستار ورود فوری برای رفع نیازمندی‌های بیمارستان کنگان هستیم. مدیر عامل منطقه ویژه پارس نیز در این نشست ضمن تایید مشکلات بیمارستان کنگان برای رفع مشکلات موجود در بیمارستان قول مساعدت داد. وی افزود: تلاش میکنم در حد توان و بضاعت، نیازمندی‌های اساسی بیمارستان را با همکاری و همفکری یک دیگر رفع نماییم.
انتهای خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار