استاندار مرکزی:

توزیع یکصدهزار بسته کمک مومنانه تا پایان ماه صفر/مرکزی رتبه سوم از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی

آقازاده گفت: در تلاش برای آماده کردن ۱۰۰ هزار بسته معیشتی تا پایان ماه صفر برای کمک به نیازمندان هستیم و انتظار داریم همه در این خصوص مشارکت داشته باشند.
کد خبر: ۹۳۶۴۷۴۴
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی در ستاد مقابله با کرونا در استان مرکزی گفت: متاسفانه شرایط بیماری کرونا در پیک پنجم از بدترین شرایط در طول بیماری کرونا است و علیرعم اینکه استان مرکزی در طی سه هفته اخیر وضعیت نسبتا بحرانی نداشته اما با توجه به شرایط متاسفانه شرایط روزهای آینده نگران کننده است.

آقازاده اظهار کرد: علیرغم سختی و نگرانی ها استان مرکزی رتبه سوم در کشور از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی دارد و از این جهت باید از مردم عزیز تقدیر کرد اما انتطار داریم بیش از هر زمانی به پروتکل ها توجه و حساسیت داشته باشند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در راستای اقناع سازی مردم در طی سه هفته اخیر برای رعایت پروتکل های بهداشتی اقدامات خوبی انجام شده اما باید استمرار داشته باشد.

استاندار مرکزی بیان کرد: متاسفانه شاهد هستیم آستانه تاب آوری کادر درمان و ظرفیت های حوزه بهداشت به شدت کاهش یافته و باید در این خصوص توجه ویژه ای داشته باشیم.

آقازاده بیان کرد: از فردا، یکشنبه تا اطلاع ثانوی کلیه ترددها به داخل شهرستان های استان با خودروهای غیربومی ممنوع می شود و ۵۹ معبر فرعی در استان با رعایت علائم و هشدارهای ترافیکی مسدود می شود.

وی با اشاره به اینکه در هفته آتی که پیک بزرگتری خواهیم داشت این ممنوعیت به شکل کاملا جدی ادامه دارد بیان کرد: متاسفانه از روز پنجشنبه طبق گزارش های نگران کننده از فعالیت هیئات مذهبی در فضاهای سربسته ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب کرد که تمامی مراسم ها در محیط بسته ممنوع شود.

استاندار مرکزی بیان کرد: نیروی انتظامی حتما بر اجرای این مسئله توجه داشته باشد و مسئولین قضایی نیز نسبت به این مصوبه با جدیت ورود کنند و البته فرمانداران بر روند اجرا نظارت جدی داشته باشند و اگر هیئتی تخلف کند قطعا مورد برخورد قرار می گیرد و توقع داریم برخوردها قهری نباشد و بنا بر اختیارات سازمان تبلیعات برخورد شود.

وی افزود: از روز دوشنبه تعطیلی عمومی با اعمال مقررات شدید و منع تردد بین استانی و شهرستانی خواهیم داشت و جزئیات آن بعد از جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می شودو منع ترددها اولویت اول این تصمیم و تعطیلی خواهد بود و همه باید در اجرای ان مشارکت داشته باشند.

آقازاده بیان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اولویت اول کشور در مقابله با کرونا برای همه فصل الخطاب است و بیانات راهگشای ایشان باید در صدر همه امور قرار گیرد.مصوبات ستاد ملی در حکم قانون و مورد تاکید مقام معظم رهبری است و همه باید برای اجرای آن تلاش کنند.

استاندار مرکزی بیان کرد: مرحله جدید طرح شهید سلیمانی احیا شده و باید در دستور کار استان قرار گیرد چراکه این طرح علاوه بر اینکه می تواند این پیک را کنترل کند نیز طرح مومنانه را نیز هدایت کند.در تلاش برای آماده کردن ۱۰۰ هزار بسته معیشتی تا پایان ماه صفر برای کمک به نیازمندان هستیم و انتظار داریم همه در این خصوص مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار