فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) خبرداد:

دریافت مجوز بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی سپاه در استان ایلام

سردار شاکرمی از دریافت مجوز بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی سپاه در استان خبر داد و افزود: این مرکز درمانی طی ۲ و با اعتبارات داخلی سپاه و توسط قرارگاه خاتم احداث می شودکه کلنگ زنی آن هفته دفاع مقدس انجام خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۳۶۶۵۱۸
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در جمع خبرنگاران از دریافت مجوز بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی سپاه در استان خبر داد و افزود: این مرکز درمانی طی ۲ و با اعتبارات داخلی سپاه و توسط قرارگاه خاتم احداث می شود .

وی افزود : برآورد کلی ساخت این بیمارستان ۴۰۰ میلیارد تومان است که کلنگ زنی آن هفته دفاع مقدس انجام خواهد گرفت.

سردار جمال شاکرمی  از آمادگی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام بر ای واکسینه کردن شهروندان و تزریق روزانه 2 هزار دوز واکسن در مراکز تجمیعی خبرداد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: سپاه امیرالمومنین(ع) در راستای خدمت بی منت به مردم ولایی ایلام از بدو شیوع ویروس کرونا در طرح‌های متنوع برای مقابله و پیشگیری از این ویروس به جد اقدام کرده است.

حضور و فعال بودن تیم‌های بسیجی در طرح شهید سلیمانی، کمک‌های مومنانه به خسارت دیدگان از کرونا و فعال کردن مرکز تنفسی برای مبتلایان به کرونا مازاد بر توان دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام و آماده بکار بیمارستان صحرایی و مرکز قرنطینه بیماران در استان از جمله اقدامات قبل و حین شیوع بیماری در استان ایلام توسط سپاه بودکه فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) به آن اشاره و یادآورشد: سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تمام قد در اختیار سلامت مردم است.

فرمانده ارشد نظامی استان ایلام به فعالیت سپاه استان در راستای اقدامات واکسیناسیون عمومی گریزی زد و گفت: تجهیز دو مرکز تجمیعی در مرکز استان با آمادگی برای تزریق روزانه دو هزار دوز انجام شده است.

وی افزود: توان سپاه برای افزایش مراکز تزریق واکسن و بهره مندی از توان نیروی انسانی درمانی این سپاه نیز در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام است.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات