خبرهای داغ:
در پنجمین روز از هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح چهار طرح خدماتی و عمرانی در اسدآباد

اسدآباد-در پنجمین روز از هفته دولت چهار طرح خدماتی و عمرانی در شهرستان اسدآباد افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۳۶۸۳۵۷
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲
افتتاح چهار طرح خدماتی و عمرانی در اسدآبادبه گزارش خبرگزاری بسیج، در پنجمین روز از هفته دولت چهار طرح  خدماتی و عمرانی در شهرستان اسدآباد با حضور مسئولین شهرستانی افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

پست عمومی برق خیابان رفسنجانی شهر اسدآباد با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال به نمایندگی از ۱۰ طرح برق رسانی اولین طرح افتتاح شده شهرستان در پنجمین روز از هفته دولت بود.

دو واحد ساختمان پزشکان متخصص دانشکده علوم پزشکی شهرستان نیز دومین طرح  افتتاح شده در این روز بود که به بهره‌برداری رسید.

برای ساخت و احداث این دو واحد اعتباری افزون بر ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دانشکده و وزارت بهداشت هزینه شده است.

متراژ هر کدام از این واحد‌ها ۱۷۰ متر است.

افتتاح سیستم انتقال مخابراتی  CWDM در روستای گذرکجین نیز با اعتباری افزون بر  ۷۰۰ میلیون ریال به نمایندگی از هفت طرح مخابراتی سومین طرح افتتاح شده شهرستان در پنجمین روز از هفته دولت بود.

مقاوم سازی مسکن روستایی در پیرملو به نمایندگی از ۳۲ واحد مسکن مقاوم‌سازی شده شهرستان هم آخرین طرح افتتاح شده این شهرستان در پنجمین روز از  هفته دولت بود.

این ۲۳ واحد مسکن مقاوم‌سازی شده روستایی با اعتباری افزون بر ۱۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی به بهره‌برداری رسیدند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار