خبرهای داغ:

جلسه سرکشی و نظارت از پایگاه حضرت رقیه (س) برگزار شد

جلسه سرکشی و نظارت از پایگاه حضرت رقیه (س) با هدف آگاهی از نحوه اجرای برنامه ها و برنامه ریزی ها در سال 1400 برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۸۵۱۶
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ جلسه سرکشی و نظارت از پایگاه حضرت رقیه (س) شهرستان سرخه با هدف کسب اطلاع از نحوه اجرای برنامه ها و برنامه ریزی های صورت گرفته توسط اعضای شورا پایگاه در طول سال جاری با حضور سرگرد حمید بافتی جانشین فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه و معاونت های ناحیه در جمع اعضای شورا پایگاه حضرت رقیه (س) برگزار شد.

در این جلسه هریک از اعضا گزارشی از برنامه های اجرایی خود ارائه کرده و با بیان مسائل و مشکلات خود پیشنهاداتی را در راستای اجرای هرچه بهتر برنامه ها ارائه کردند.

 سرگرد حمید بافتی با بیان اینکه «محور شدن یک نقطه جغرافیایی به نام مسجد برای اهالی یک محله، به شدت در انسجام اجتماعی آنها اثرگذارست»، اظهار کرد: اینکه خداوند متعال برای حضور در مسجد و قرائت قرآن، عبادت، استغفار و مباحثه علمی و نماز جماعت ثواب ویژه تعیین کرده، در واقع حکمتش افزایش انگیزه در طیف‌های مختلف مومنان بوده تا حضور در مساجد هرچه باشکوه تر باشد.

او افزود: تأکید رهبر معظم انقلاب این است که در مساجد در هر محله محور باشند؛ بر این اساس مسجد تراز انقلاب می‌تواند محور محله قرار گیرد و پاسخگوی نیازها و مشکلات مردم آن محل باشد و این همان موضوعی است که قرارگاه پیامبر اکرم (ص) به دنبال تحقق آن است.

در ادامه اعضای حاضر در جلسه در خصوص برنامه های سال1400، اهداف و پیامدها، مسجد محوری، قرارگاه ها و گزارش‌دهی در گروه شهید سلیمانی گفتگو کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار