پیشکسوت و مربی فوتسال اردبیلی به‌عنوان چهارمین اهداکننده عضو استان اردبیل در سال‌جاری تحت عمل برداشت اعضای پیوندی قرار گرفت تا اهداکننده زندگی به بیماران نیازمند شود.
کد خبر: ۹۳۶۹۶۱۷
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲


پیشکسوت فوتسال اردبیلی اهداکننده زندگی به بیماران نیازمند شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، زنده‌یاد ولی معاشی، پیشکسوت و مربی فوتسال اردبیلی به‌عنوان چهارمین اهداکننده عضو اردبیلی در سال‌جاری، در اتاق عمل بیمارستان امام خمینی(ره) تهران تحت عمل برداشت اعضا و نسوج پیوندی قرار گرفت تا اهداکننده زندگی به بیماران نیازمند شود.

این پیشکسوت و مربی فوتسال اردبیلی که به‌دلیل افزایش فشارخون، دچار خون‌ریزی مغزی و به‌دنبال آن افت هوشیاری شده و بلافاصله در بیمارستان علوی اردبیل پذیرش شده بود، پس از انجام اقدامات لازم با تشخیص پارگی آنوریسم به‌صورت اورژانسی به بیمارستان امام خمینی(ره) تهران اعزام و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

متاسفانه به‌دلیل ایست قلبی و بعد از CPR، قلب زنده‌یاد ولی معاشی احیا شده ولی بقیه فعالیت‌های حیاتی از بین رفته و وی دچار علایم مرگ مغزی شده بود.

با ویزیت تیم تاییدکننده مرگ مغزی و انجام تست‌های مربوطه، مرگ مغزی این پیشکسوت و مربی فوتسال اردبیلی محرز شده و پس از رضایت خانواده ایثارگر ایشان، عمل برداشت اعضا و نسوج پیوندی انجام شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار