خبرهای داغ:

تلاش دشمنان در محو فرهنگ شهادت/نفوذ و تغییر افکار راهکار استکبار جهانی برعلیه انقلاب اسلامی

شاهرود_رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت:امروز تلاش دشمنان بر اثرگذاری فکر و روش و منش ماست و ما باید برای مقابله با آن منش و روش و سیره شهدا را نشر دهیم و دولت نیز باید در این راستا تلاش کند.
کد خبر: ۹۳۶۹۶۹۴
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴
تلاش دشمنان در محو فرهنگ شهادت/نفوذ و تغییر افکار راهکار استکبار جهانی برعلیه انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام سید محسن محمودی در مراسم بزرگداشت ۲۱۴ شهید کارکنان دولت شهرستان شاهرود و شهیدان رجلایی و باهنر در مصلی پیامبر اعظم (ص) شاهرود در سخنانی با بیان اینکه شهریورماه مقارن با حوادث متعدد و شهدای زیادی با ویژگی‌های منحصر به فرد هستند، اظهار کرد: وظیفه همه ماست که یاد و نام این شهدا را گرامی بداریم چرا که انقلاب و ارزش‌های الهی با شهدا گره خورده است.
او افزود: اگر از مسیر شهدا غفلت و فاصله بگیریم آسیب خواهیم دید و خواسته دشمنان کمرنگ شدن و محو فرهنگ شهدا در جامعه است و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا باید مورد توجه و دقت باشد چرا که به فرموده رهبر انقلاب کمتر از شهادت نیست.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه محرم و صفر زنده کننده اسلام و تداوم راه شهداست، افزود: اگر این تداوم و زنده نگهداشتن نبود امروز اثری از عاشورا نبود و و در همین راستا یاد شهدای انقلاب اسلامی نیز باید زنده نگهداشته شود تا این مسیر ادامه یابد.
محمودی با گرامیداشت یاد شهیدان لاجوردی، اندرزگو، آیت الله مدنی، آیت الله قدوسی، حاج مهدی عراقی و پسرش، دستجردی و شهیدان رجایی و باهنر که در شهریورماه به شهادت رسیدند، گفت: ما و دستگاه‌های فرهنگی از یاد و نام شهدا غافل شدیم و البته دست‌هایی نیز در کار بوده و هستند تا این غفلت انجام شود و این شاخص‌ها دیده نشوند و ما نباید بگذاریم و این شاخص‌ها را در جامعه تبیین نماییم.
امام جمعه موقت ورامین ادامه داد: اگر این شاخص‌ها و حوادث در غرب اتفاق می‌افتاد چقدر فیلم و سریال و برنامه‌های فرهنگی و هنری برای آن ساخته و ماندگار می‌شد؟ اما هنرمندان و رسانه‌های ما بدان نپرداخته اند.
او با تاکید بر اینکه شهادت رجایی و باهنر بسیار اثرگذار در جامعه بود، اما دولتمردان از آن فاصله گرفتند، اظهار کرد: دولت شهید رجایی ۲۸ روز بود که دولت مردمی و دلسوز و همراه مردم و مبارز با اشرافی گری و رسوا کننده چهر استکبار بود و ماندگار شد.
تلاش دشمنان در محو فرهنگ شهادت/نفوذ و تغییر افکار راهکار استکبار جهانی برعلیه انقلاب اسلامیمحمودی با تاکید بر اینکه وظیفه ماست که از این دو شهید به عنوان شخصیت‌های ممتازه و الگو یاد کنیم و نگذاریم فراموش شوند، تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر شهدای نفاق و نفوذ هستند و امروز نیز این جریان فعال است و ما باید با ترویج ارزش‌های ناب اسلامی جلوی این جریان را بگیریم.
او شبکه‌های نفوذ دشمن را در رسانه‌ها و ماهواره فعال عنوان کرد و گفت: این جریان تلاش برای هدایت گری دارد و در کنار مسئولین نظام برای مشاوره غلط و هدایت افکار قرار دارند و در سریال گاندو ما شاهد تبیین این مهم هستیم.
عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران تاکید کرد: امروز تلاش دشمنان بر اثرگذاری فکر و روش و منش ماست و ما باید برای مقابله با آن منش و روش و سیره شهدا را نشر دهیم و دولت نیز باید در این راستا تلاش کند.
او با اشاره به دولت سیزدهم که دولت مردمی و انقلابی است، گفت: امروز باید برای مردم کار و تلاش کرد و باید همه مدیران جامعه مانند شهیدان رجایی و باهنر مدیر جهادی و انقلابی و ساده زیست باشند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: باید در گام دوم انقلاب اسلامی به سمت دولت اسلامی برویم و انقلاب اسلامی باید پیام رسان باشد و همه تلاش کنند تا راه شهدا تداوم یابد و انقلاب به دست صاحب اصلی آن برسد.
در این مراسم که امام جمعه و معاون استاندار و فرماندار شهرستان و اقشار مختلف مردم و ایثارگران حضور داشتند، حجت الاسلام غلامرضا قندهاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و شهرستان نیز خیرمقدم گفت.
این مراسم به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود و بسیج ادارات حوزه الحدید شاهرود در گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره ۲۱۴ شهید دولت شهرستان برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار