مهدی
اهداء 500 میلیون ريال اجناس مصرفی آشپزخانه و اقلام دارویی به بیمارستان و نیازمندان محله توسط پایگاه فرهنگی اجتماعی محله‌ی تنگک دوم بوشهر

اهداء 500 میلیون ريال اقلام دارویی به بیمارستان و نیازمندان محله توسط فرهنگی اجتماعی پایگاه تنگک دوم

مسئول پایگاه فرهنگی اجتماعی محله‌ی تنگک دوم بوشهر از اهداء 500 میلیون ريال اجناس مصرفی آشپزخانه و اقلام دارویی به بیمارستان و نیازمندان این محله خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۰۴۷۸
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰

در ایام محرم اهداء 500 میلیون ريال اقلام دارویی و اجناس مصرفی به بیمارستان و نیازمندان محله تنگک دوم بوشهر

مسئول پایگاه فرهنگی اجتماعی محله‌ی تنگک دوم بوشهر از اهداء 500 میلیون ريال اجناس مصرفی آشپزخانه و اقلام دارویی به بیمارستان و نیازمندان این محله خبر داد.

حجت‌الاسلام طاهر بوصید خلف‌پور 13 شهریور 1400 به تشریح گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی این پایگاه فرهنگی اجتماعی پرداخت و اظهار داشت: به همت این مرکز، مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) در ایام محرم الحرام در محله تنگک دوم شهرستان بوشهر در فضای باز و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

امام محله‌ی تنگک دوم بوشهر در ادامه سخنان خود ابراز داشت: در این مجالس و محافل سخنانی در خصوص تبیین احکام و دستورات اسلام پیرامون موضوعاتی از قبیل احسان، تعاون اجتماعی و تأثیر معنویت در ابعاد فردی و اجتماعی بیان شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گسترش فعالی‌های اجتماعی را از دیگر ابعاد برنامه‌های این مرکز عنوان کرد و افزود: در ادامه فعالیت‌های اجتماعی پایگاه فرهنگی اجتماعی محله‌ تنگک دوم بوشهر برنامه‌هایی از قبیل تهیه بسته‌های معیشتی، کمک به درمان بیماران علی الخصوص بیماران کرونایی و نیز نذر کمک‌های مؤمنانه به خدمات درمان بیمارستان شهدای خلیج فارس صورت گرفت.

مسئول پایگاه فرهنگی اجتماعی محله‌ی تنگک دوم بوشهر در تشریح بخش دیگری از اقدامات اجتماعی این مرکز در راستای رفع مشکلات اقتصادی نیازمندان و اقشار بی‌بضاعت تصریح کرد: به همت این پایگاه حدود 300 میلیون ريال معادل سی میلیون تومان اجناس مصرفی آشپزخانه و مایحتاج بیماران از جمله گوشت، مرغ، برنج، آب معدنی و اقلام دارویی بین نیازمندان توزیع شد.

حجت‌الاسلام خلف‌پور در بخش دیگری از سخنان خود از پخت و توزیع 2000 پرس غذا توسط این پایگاه بین افراد نیازمندی که از قبل شناسایی شده بودند، خبر داد و ابراز داشت: همچنین با همت اهالی منطقه مبلغ 200 میلیون ريال شامل کمک‌های نقدی و بسته‌های معیشتی به اهالی نیازمند محله تنگک دوم توزیع شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار