خبرهای داغ:

اختلاف‌ها در بدنه مسئولیت‌های استانی پذیرفتنی نیست

شاهرود_ امام جمعه موقت شاهرود وحدت همه جامعه در کشور، استان سمنان و شهرستان را خواستار شد و گفت: اختلاف‌ها در بدنه مسئولیت‌های استانی پذیرفتنی نیست.
کد خبر: ۹۳۷۳۵۰۳
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
اختلاف‌ها در بدنه مسئولیت‌های استانی پذیرفتنی نیستبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام احمد نظری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مصلی پیامبر اعظم (ص)، که با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی برگزار شد، با بیان اینکه اروپا و آمریکا نسبت به بازگشت به برجام تمایل دارند، اما تحقق این امر فقط با لغو همه تحریم‌ها میسر است: افزود: علت رویکرد اروپا و غرب به بازگشت به مذاکرات برجام، پیشرفت‌های دانشمندان ایران در علم و دانش هسته‌ای و سایر علوم است.
او با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی به این درک رسیده اند که دانش و علم موجود در نزد جوانان ایران زمین به رغم همه توطئه‌ها رو به گسترش است، ادامه داد: علم و دانش کارخانه نیست که با اهداف شوم و تروریستی خود آن را منفجر کنند و از بین ببرند.
امام جمعه موقت شاهرود گفت: دولت انقلابی ایران هم به جهان ثابت کرد که اهل مذاکره است، ولی کشور را معطل برجام و مذاکرات طولانی نخواهد کرد.
او تاکید کرد: اگر آمریکا و اروپا با لغو همه تحریم‌ها به برجام بازگردند به نفع شان است.
نظری از اقدام سریع و انقلابی دولت در این فرصت اندک برای تهیه و توزیع واکسن کشور و برخی مسایل اقتصادی مانند بازگشت قیمت سیمان تقدیر کرد و اظهار کرد: تسریع در رسیدگی به وضعیت معیشتی و رفاه بیشتر جامعه و همچنین تثبیت قیمت کالا‌های ضروری خواسته مردم است.
او تکمیل سریع کابینه و ابقا یا صدور احکام استانداران، فرمانداران و دهیاران را مورد تاکید قرار داد و افزود: بلاتکلیفی مسوولان در این سطح، تصمیم‌گیری در امور را به تاخیر می‌اندازد و به ضرر مردم است.
نظری وحدت همه جامعه در کشور، استان سمنان و شهرستان را خواستار شد و ادامه داد: اختلاف‌ها در بدنه مسئولیت‌های استانی پذیرفتنی نیست.
امام جمعه موقت شاهرود به ۳۱ شهریور و آغاز برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: دفاع مقدس برای دفاع جانانه ملت ایران از خود در برابر تهاجم دشمنان در راستای اوامر الهی است.
نظری تاکید کرد: دفاع مقدس منحصر به یک هفته نیست بلکه باید الگوی تمام ایام و عمر ما باشد و بیشتر برای نسل آینده تبیین شود.
او گفت: در آستان اربعیین حسینی برنامه‌های متنوعی برای جاماندگان اربعین برنامه ریزی شده است.
امام جمعه موقت شاهرود واقعه عاشورا را دارای ۲ جهره ظاهری و باطنی برشمرد که زیبایی‌های باطنی آن برای معصومان قابل درک است.
او مقام صبر، شکر و رضایت الهی در امور و بندگی کامل را در رخداد عاشورا توسط امام حسین (ع) به منصه ظهور رسیده است.
امام جمعه موقت شاهرود با اشاره به واگذاری امور در راستای اراده الهی اوج بندگی است، ادامه داد: سید الشهدا پرچم دار این مهم در دنیا است و جریان عاشورا به مهدویت پیوند دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار