چناران:

اعزام تیم سیار اهدای خون به شهرستان چناران

در پی تقاضای مردم نیکوکار و همچنین مساعدت جمعی از مسئولان شهرستان چناران، پایگاه سیار اهدای خون به این شهرستان اعزام شد.
کد خبر: ۹۳۷۳۵۳۵
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ و بر اساس اعلام روابط عمومی انتقال خون خراسان‌رضوی، پایگاه سیار اهدای خون روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه مورخ ۲۳و۲۴ شهریور ماه سال جاری در شهرستان چناران سالن ورزشی شهید محمدی (حکمت) از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۳مستقر و فعالیت خواهد داشت.

روابط عمومی انتقال خون استان با اشاره به کاهش ذخایر خونی از عموم مردم شهرستان چناران دعوت نمود با مشارکت در این اقدام خداپسندانه در افزایش ذخایر حیاتی فراورده‌های خونی استان مشارکت نمایند.

شرایط عمومی اهدای خون شامل وزن حداقل ۵۰ کیلوگرم، سن بین ۱۸ تا ۶۰ سال، رعایت حداقل فاصله زمانی بین دو اهدای خون به مدت ۲ ماه، رعایت نوبت‌های مجاز اهدای خون در سال برای آقایان ۴ بار و بانوان ۳ بار، پرهیز از رفتارهای غیر بهداشتی، برخورداری از سلامت عمومی جسمانی و روانی و بهمراه داشتن کارت ملی است.

در این اطلاعیه از مساعدت آگاهانه و صبورانه داوطلبان در کلیه مراحل اهدای خون به منظور اجرای کامل و دقیق استانداردهای مهم این مجموعه عام المنفعه قدردانی و از اینکه ممکن است بدلیل محدودیت‌های موجود برخی داوطلبان مدت زمانی را در انتظار نوبت اهدای خون بمانند عذر خواهی گردیده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار