خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه لامرد از اجرای ۳۸۰برنامه با موضوعات مختلف و در فضای مجازی و حقیقی در هفته گرامیداشت دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۴۳۴۸
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس،  سرهنگ پاسدار سید محمود جعفری در نشست خبری با تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس این ناحیه، اظهار داشت: بیش از ۳۸۰برنامه با موضوعات مختلف و در فضای مجازی و حقیقی در هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

وی،  ضمن عرض تسلیت ایام اربعین حسینی هفته دفاع مقدس را امتداد کربلا و عاشورای حسینی دانست و افزود: الحمدلله به برکت هشت سال دفاع مقدس پیشرفتهایی در زمینه های ،علمی ،صنعت، تکنولوژی،هوا و فضا،اقتصادی،فرهنگی و... داشتیم .اینها همه به برکت شهدا و رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس بدست آمده است.
جعفری با اشاره به عناوین برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: اجرای۷۵ برنامه شاخص با رعایت پروتکل بهداشتی در سطح شهرستان، ۲۱ یادواره شهدای پایگاهی با حضور سخنرانان مجرب کشوری، رژه اقتدار خودرویی و موتوری، ویژه برنامه خاطرات خاکی و شب شعر و خاطره، و نشست های فرهنگی و بصیرتی را از جمله این برنامه ها عنوان کرد.

به گفته وی، گفتمان بررسی تاثیر جنگ بر اقتصاد ایران، افتتاح چندین ساختمان پایگاه و مراکز فرهنگی، برپایی میز خدمت و ایستگاه سلامت در مصلی نماز جمعه، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهر لامرد، غبار رویی قبور مطهر شهدا و سراکشی از خانواده های معظم شهدا، همایش تجلیل از زنان ایثارگر شهرستان، تجلیل از مدیران کارآفرین صالحین، و تداوم رزمایش شهید سلیمانی در سطح پایگاهی را از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای هفته دفاع مقدس در سپاه ناحیه لامرد دانست.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها