یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان دشتی

یادواره 14 شهید فرهنگی و 40 شهید دانش آموز شهرستان دشتی در جوار گلزار شهدای شهر خورموج برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۵۱۵۹
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، به همت حوزه مقاومت دانش آموزی، حوزه الغدیر، بسیج فرهنگیان و بسیج سازندگی یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان دشتی و غبار روبی قبور مظهر شهداء  و تجلیل از جامعه ایثارگری  در جوار گلزار شهدای شهر خورموج برگزار گردید.  

در ابتدای مراسم شرکت کنندگان با حضور بر سر مزار شهداء و نثار گل، و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای گرامی و با آرمانهای آنها تجدید عهد و میثاق کردند و در ادامه فرماندهی سپاه امام رضا (ع) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام شهیدان، شهداء، جانبازان جنگ تحمیلی و ایثارگران  گفتند: انقلاب اسلامی ایران در زمانی به پیروزی رسید که دو ابر قدرت شرق و غرب دنیا را بین خودشان تقسیم کرده بودند و پیروزی انقلاب اسلامی تمام مبادلات آنها را به هم ریخت . وپیروزی انقلاب اسلامی باعث نابودی دشمنان اسلام شد.

یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان دشتی

 سرهنگ زارعی تبار افزودند: مهمترین عوامل موفقیت وپیروزی در جنگ که همانا اتحاد و توکل مردم به خداوند متعال، رهبری حکیمانه امام امت و جانفشانی ها و مقاومت شهداء، ایثارگران و جانبازان بوده است و  امروز همه توفیقاتی که شاهد آن هستیم به برکت خون شهداء می باشد وهر کدام از شهداء یک اسطوره بودند در طول تاریخ و نام آنها همیشه جاوید وباقی می ماند و ما باید از وصیت نامه شهداء درس بگیریم.

یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان دشتی

در پایان با اهدا لوح تقدیر وهدیه ای از جامعه ایثارگری شهرستان دشتی تقدیر به عمل آمد.

یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان دشتی

ارسال نظرات
آخرین اخبار