خبرهای داغ:

زنگ مهر در میامی به صدا در آمد

میامی_ زنگ مهر و مقاومت در آموزشگاه دخترانه ۲۲ بهمن میامی به صدا درآمد
کد خبر: ۹۳۷۶۷۳۲
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرنگار بسیج، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید زنگ مهر و مقاومت با حضور دستگاه های اجرایی شهرستان و سرهنگ پاسدار محمد مهدی اسماعیلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میامی در آموزشگاه دخترانه ۲۲ بهمن شهر میامی به صدا در آمد.

در این برنامه سرهنگ اسماعیلی ضمن تبریک به مناسبت به دانش آموزان و معلمان ، بابیان اینکه باز گشایی مدارس پس از دوسال صورت گرفت تصریح کرد: با ورود ویروس کرونا از اسفند ماه سال ۹۸ آموزش به صورت مجازی باعث از بین بردن فضای مناسب تدریس و یادگیری شد، خوشبختانه با ابتکار و ساختن انواع واکسن ها به ویژه واکسن ملی برکت ،امروزه شاهد کم رنگ تر شدن این بیماری هستیم. بنابراین همزمان با آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس دوباره فضای آموزشی به این مکان ها باز می گردد.

وی ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس بابیان اینکه بسیاری از شهیدان ما دانش آموز و دانشجو بودند بیان کرد: این سرزمین جوانان و نوجوانانی را تربیت کرده بود که با گذشتن از خوشی های زندگی بهار تازه ای را برای خود انتخاب کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میامی با اشاره بیانات مقام معظم رهبری درباره بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاکید کرد: این دستورالعمل می توان حرکت بنیادین در جهت پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی و خنثی‌کردن تحریم ها باشد.

در پایان این برنامه از دانش‌آموزان برتر در حوزه طراحی و نقاشی تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار