فرمانده سپاه ساری در گفت و گو با بسیج:

۱۰ خانوار مددجو در هفته دفاع مقدس صاحبخانه شدند

ساری-فرمانده سپاه ساری از افتتاح ۱۰ واحد مسکن مددجویی در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت:برای این پروژه‌ها ۲ میلیارد تومان هزینه شده است.
کد خبر: ۹۳۷۹۱۱۷
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به مناسبت هفته دفاع مقدس، آئین افتتاح واحد مسکن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی مرکز استان که به همت سپاه شهرستان ساری و با احسان خیرین و مجاهدت‌های گروه‌های جهادی تکمیل و به اتمام رسیده با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا در روستای تیرکلا این شهرستان برگزار شد.
 
۱۰ خانوار مددجو در هفته دفاع مقدس صاحبخانه شدند
 
سرهنگ سید ابراهیم شریفی در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری از  افتتاح ۱۰ واحد مسکن مددجویی در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت:برای این پروژه ها ۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

فرمانده سپاه ساری همچنین از تهیه جهیزیه برای نوعروسان به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون، تهیه لوازم التحریر و کیف مدرسه به اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان هم خبر داد ویادآور شد:  سبد کالا به مبلغ ۳۵۰ میلیون  هم تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.
 
به گفته سرهنگ شریفی بیش از 10  مزار شهدا در هفته دفاع مقدس ساماندهی شد.

شریفی بیان داشت: پروژه‌های محرومیت‌زدایی در حوزه ساخت خانه‌های محروم با همکاری کمیته امداد و بهزیستی انجام شده و در این هفته ده واحد تحویل نیازمندان شده است و این نهضت ادامه دارد.

فرمانده سپاه ساری در ادامه با اشاره به پروژه آبرسانی هم اضافه کرد: این پروژه با همکاری آب و فاضلاب شهرستان در سطح روستا‌ها و مناطق کم برخوردار با همت خیرین و کمک اهالی روستا در حال انجام است.

سرهنگ شریفی در پایان خاطرنشان کرد: نهضت محرومیت زدایی و ساخت خانه محروم در طول سال ادامه دارد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها