خبرهای داغ:

یک موقوفه جدید در گرمسار ثبت شد

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از ایجاد یک وقف جدید در اولین روز دهه وقف سال جاری در شهرستان گرمسار خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۱۷۷۴
|
۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام رضا نفری اظهار کرد: در اولین روز از دهه وقف ککه به عنوان وقف، رسانه و تکریم واقفان خیراندیش نامگذاری شده است، اولین وقف در این دهه در شهرستان گرمسار ایجاد شد.
وی افزود: خانم عفت بلوچی با حضور در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرمسار شش دانگ عرصه و اعیان یک باب خانه مسکونی به مساحت ۲۰۰ متر مربع را وقف کرد.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: این واقف نیک اتندیش نیت موقوفه خو را هزینه برگزاری جشن و اعیاد پنج تن آل عبا و امامان معصوم علیهم السلام به خصوص به مناسبت نیمه شعبان و عید غدیر خم در شهرستان گرمسار و همچنین هزینه فعالیت‌های قرآنی در سطح شهرستان گرمسار و کمک هزینه زوار اربعین در شهرستان گرمسار قرار داده است.
او با اشاره به اینکه ارزش معنوی این عمل قابل ارزش گذاری نیست، خاطرنشان کرد: ارزش ریالی این ملک بالغ بر سی میلیارد ریال برآورد شده که عواید حاصل از آن باید در راستای نیات تعیین شده از طرف واقف خیراندیش هزینه شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار