خبرهای داغ:

ترجمه ۲ کتاب توسط عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود

شاهرود_کتاب‌های «فرزندپروری در دوران طلاق» و «پدر قهرمان من» توسط دکتر شهناز نوحی از اعضای هیات علمی گروه روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود ترجمه و چاپ شد.
کد خبر: ۹۳۸۲۷۲۸
|
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰

ترجمه ۲ کتاب توسط عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، در مقدمه کتاب «فرزندپروری در دوران طلاق» آمده است: در طلاق والدین وجود مقداری درد و رنج غیرقابل اجتناب است، اما آن‌ها با تعهد و تلاش دو طرفه می¬توانند این رنج را برای فرزندانشان بسیار کمتر کنند. برای بسیاری از والدین در حال طلاق، خیلی مشکل است که موقع خشم و درگیری با همکاری یکدیگر فرزندپروری کنند. اغلب در این راه شکست می¬خورند و درنتیجه فرزندان رنج بسیاری متحمل خواهند شد.
این کتاب در ۱۹۸ صفحه توسط انتشارات رشد فرهنگ به چاپ رسیده و تالیف دکتر لیزا رنه رینولدز است. همکاران شهناز نوحی در این کتاب مژگان نقدی، الهه رضایی، سپیده کرم پور و مرجان چمانی بوده اند.
همچنین در مقدمه کتاب «پدر قهرمان من» آمده است: کتاب حاضر به واسطه داشتن پشتوانه تجربی و علمی بسیار غنی، نثر روان و قابل فهم برای همه اقشار پدران از طبقات مختلف اجتماعی-اقتصادی، از کم سواد تا فرهیختگان دانشگاهی، ارزشمند بوده و خواهد توانست راهکار‌های عملی با قابلیت اجرای عالی و فوق العاده¬ای به آن‌ها ارائه دهد تا دریچه امیدی به روی خانواده‌ها گشوده شده و فرزندان بتوانند یک بار دیگر با امنیت و اعتماد در کنار پدران خود قرار بگیرند و به آن‌ها افتخار کنند و آن‌ها را قهرمان زندگی خود ببینند.
شهناز نوحی این کتاب که تالیف دکتر مگ میکر می‌باشد را نیز با نظارت دکتر مسعود جان بزرگی توسط پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به چاپ رسانده است.
وی کتاب‌های «مدیریت خشم برای مراجعان سوءمصرف مواد و سلامت روانی» و «راهنمای افسردگی»، را نیز ترجمه کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار