مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند:

وحدت و اتحاد نیاز اصلی مسلمانان جهان است

جحت الاسلام والمسلمین علی آل حبیب گفت: وحدت اسلامی به معنای یکی شدن مذاهب و یا شیعه شدن سنی، یا سنی شدن شیعه نیست، بلکه وحدت به معنای اتحاد و هم بستگی پیروان مذاهب مختلف اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۸۳۶۰۱
|
۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند در گفتگو با خبرنگار بسیج در هیرمند ضمن تبریک هفته وحدت، از وحدت به معنای اتفاق، اتحاد، همبستگی و یک پارچگی نام برد و گفت: وحدت اسلامی به معنای یکی شدن مذاهب و یا شیعه شدن سنی، یا سنی شدن شیعه نیست، بلکه وحدت به معنای اتحاد و هم بستگی پیروان مذاهب مختلف اسلامی است.

جحت الاسلام والمسلمین علی آل حبیب افزود: همه مسلمانان در عین حال که با هم اختلاف دارند می توانند با تکیه بر مشترکات بسیاری که دارند در برابر دشمنان اسلام صف واحدی را تشکیل دهند و از نفوذ بی گانگان و تسلط آنان بر مسلمانان جلوگیری نمایند.

وی بیان کرد:  نگاه هفته وحدت، نگاهی وحدت آفرین در همه مشترکات موجود در جهان اسلام و مسلمانان است، نگاهی که به تعبیر امام علی(ع) موجب می شود تا دست قدرت و توانای پروردگار در جمعیت و جماعت اسلام تجلی کند. نگاهی که اختلاف و تشتت و تک روی را در جهان اسلام و نقشه استکبارگران زمانه بر کاروان اسلام را معرفی می کند. در آنجا که امام علی(ع) فرمودند: «با اکثریت هم داستان شوید که دست خدا همراه جماعت است و از تفرقه بپرهیزید که موجب آفت است.

این مسئول در پایان اظهار داشت: هفته وحدت یادآور اقتدار جهان اسلام و بازگو کننده اصلی نیاز مسلمانان در جهان است و امروز وحدت و اتحاد نیاز اصلی مسلمانان جهان است.

ارسال نظرات