فرمانده سپاه البرز مطرح کرد؛

پرورش ۸ میلیون جوان انقلابی با اجرای سند اعتلای بسیج در کشور/ لزوم پای کار آمدن مدیرانی که دست و دلشان با پول نمی لرزد

سردار علیرضا حیدرنیا گفت: سند اعتلای بسیج راهبردی بوده و درصدد است ۸ میلیون جوان عازم و جازم را پای کار انقلاب آورد.
کد خبر: ۹۳۸۸۱۸۹
|
۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، فرمانده سپاه البرز عصر امروز در نشست هم اندیشی و تبیین سند اعتلای بسیج سپاه ناحیه امام محمد باقر (ع) چالوس گفت: بسیج سرپنجه و خط مقدم نبرد همه جانبه با جبهه استکبار است.

سردار علیرضا حیدرنیا افزود: ۴۰ سال از عمر پربرکت بسیج می گذرد و کمتر کسی تصور می کرد بسیج به جایگاهی برسد که حلال و گره گشای بسیاری از مشکلات به ظاهر ناگشودنی باشد، در حالی که ابتدای راه برای مقابله با تجاوز دشمن به تمامیت ارزی ایجاد شده بود.

وی اظهار داشت: برخی تصور می کردند با اتمام جنگ حضور بسیج احساس نمی شود اما فرماندهی امامین انقلاب باعث شد که امروز بسیج به جایگاهی برسد که همه دست به دامان آن برای گره گشایی شوند.

فرمانده سپاه البرز تصریح کرد: بسیج از جنگ سخت تا دفاع از حریم آل الله، کمک به مردم در بلایای طبیعی اعم از سیل و زلزله، کمک مومنانه، واکسیناسیون، انتخابات و امنیت وارد عمل می شود و سرباز خوبی برای انقلاب شده است.

وی گفت: طرح شهید سلیمانی و ظرفیت بسیج ۵۰ درصد از ظرفیت واکسیناسیون استان البرز را تحت پوشش قرار داد، حسن بزرگ بسیج انعطاف ساختار آن برای ماموریت های محتلف خواهد بود و خوشبختانه در تمامی عرصه ها سربلند شده است.

سردار حیدرنیا افزود: روزهای نخست کرونا حتی یک ماسک پیدا نمی شد اما با ورود بسیج از بحران عبور کردیم در حالی که ابرقدرت ها با گذشت ۳ ماه از این پاندمی ماسک می دزدیدند، غربال گری کشور توسط بسیج طی ۱۰ روز، سامانه سیب وزارت بهداشت را تکمیل کرد.

وی با اشاره به اینکه کرونا مدیریت بحران تمامی کشورها را در یک تراز واحد سنجید و اگر نبود ناکارآمدی و بی تدبیری دولتمردان تا امروز جمع شده بود، اظهار داشت: سند اعتلای بسیج بر مبنای گام دوم انقلاب نوشته شده است.

فرمانده سپاه البرز تصریح کرد: سند مذکور راهبردی و برای هم ادبیات شدن در ادامه راه است، این سند درصدد  است ۸ میلیون جوان عازم و جازم را پای کار آورد که معادل ۸ درصد جمعیت کشور خواهد بود.

سردار حیدرنیا در خاتمه گفت: با این سند مدیران انقلابی پرورش داده می شود که با به میان آمدن نام پول دست و دلشان نمی لرزد، کارگزار حکومتی باید شب و روز نداشته و تمام دغدغه این شخص مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باشد.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار