خبرهای داغ:

رئیس شورای قشربسیج طلاب و روحانیون شهرستان میامی معرفی شد

طی مراسمی حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور به عنوان رئیس شورای قشربسیج طلاب و روحانیون شهرستان میامی معرفی شد.
کد خبر: ۹۳۸۸۷۵۳
|
۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۷

 

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ حجت السلام والمسلمین سید ضیاءالدین آل علی مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج شهرستان میامی در این مراسم، گفت: به گفته امام راحل بسیج لشکر مخلص خدا است و افراد با اخلاص توفیق خدمت در بسیج پیدا می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج شهرستان میامی افزود : در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توجه به نیروی جوان مورد تاکید مقام معظم رهبری است و باید در بسیج طلاب به این مهم توجه کرده و بر نیروی جوان تکیه کرد.

سرهنگ محمدمهدی اسماعیلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میامی گفت: یکی از بهترین تشکل هایی که کار جهادی انجام می دهد، بسیج طلاب است که با راه اندازی گروه های جهادی به مردم خدمت رسانی می کند.

وی افزود:قرارگاه پیامبر اعظم(ص) به دنبال رونق مساجد است که برای رسیدن به این مهم نیازمند آمدن روحانیون به صحنه است.
همچنین برادر پاسدار مهدی رعایتی فرمانده حوزه مقاومت بسیج طلاب شهید مطهری ره گفت:
تاثیر عملکرد روحانیون در بسیج در منطقه میامی بر کسی پوشیده نیست وامیدوارم با تعامل خوب بسیج و دستگاه های مختلف در مسیر گام دوم انقلاب قدم بر داریم.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین صفایی پور امام جمعه و رئیس شورای قشر بسیج طلاب میامی گفت: حضور طلاب بسیجی و اقدامات جهادی در بحث کرونا، بسیاری از مشکلات مردم آن مناطق را رفع کرد.

وی افزود:امیدواریم بتوانیم با همکاری و هم افزایی خدمتی به طلاب سطح شهرستان کنیم زیرا بسیاری از روحانیون در بحث کرونا ضربه خوردند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار