خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سرخه:

آرامش امروز خود را مدیون ایثار رزمندگان هستیم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سرخه گفت: اگر امروز ما در امنیت، آرامش و رفاه به سر می بریم به برکت رشادت ها و ایثار رزمندگان اسلام است که پاداش آنان نزد پروردگار محفوظ است.
کد خبر: ۹۳۸۹۰۷۲
|
۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ سرهنگ مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج در سپاه ناحیه شهرستان سرخه همراه با حجت الاسلام و المسلمین حسین ابوالقاسمی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سرخه با رزمندگان گلمحمد گردان، نصرت الله حیدریان و حجت الله حیدریان از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان سرخه در روستای لاسجرد دیدار و تقدیر کردند.

در این برنامه حجت الاسلام و المسلمین حسین ابوالقاسمی ضمن تشکر از صبر و استقامت رزمندگان از زحمات و تلاش های خانواده های آن ها نیز قدردانی کرد.

او افزود: اگر امروز ما در امنیت، آرامش و رفاه به سر می بریم به برکت رشادت ها و ایثار رزمندگان اسلام است که پاداش آنان نزد پروردگار محفوظ است .

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سرخه در ادامه اضافه کرد: خدمت به خلق الله و برطرف کردن نیازهای آنان از نفیس ترین فرصت ها و نعماتی است که پروردگار عالمیان دراختیار شما رزمندگان عزیز اسلام قرار داده است.

ابوالقاسمی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی امروز می‌دانند که هرگونه اقدام علیه ما با پاسخی دندان‌شکن مواجه خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار