امام‌جمعه خلیل‌آباد:

بسیج شناخت لازم و کافی از معضلات و مشکلات کشور دارد

حجت‌الاسلام ناهیدی گفت: بسیج در عرصه‌های مختلف واردشده و کار می‌کند و شناخت لازم و کافی از معضلات و مشکلات دارد و این از شاخصه‌های بسیج و بسیجی است.
کد خبر: ۹۳۹۱۴۳۳
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علی ناهیدی، پیش از ظهر امروز در نشست با کارکنان سپاه ناحیه خلیل‌آباد که به مناسبت هفته بسیج در نمازخانه سپاه برگزار شد، با بیان اینکه باید به جایگاه بسیج بیشتر توجه داشته باشیم و در ابتدا جایگاه خود را به‌عنوان یک بسیجی بدانیم، اظهار داشت: بسیج یک‌نهاد خاص نیست بلکه یک تفکر، اندیشه و فرهنگ است و این تفکر در هر شغلی و لباسی که باشد بسیجی است.

وی با تأکید بر اینکه هر فردی که این نظام و انقلاب و قانون را قبول داشته باشید یک بسیجی است، خاطرنشان کرد: خط فکر و تفکر بسیجی باید در مسیر امام جامعه و نشات گرفته از رهنمودهای حضرت امام و رهبری باشد.

حجت‌الاسلام ناهیدی با اشاره به اینکه برکت حضور بسیج در کشور ما بر کسی پوشیده نیست و واقعاً بسیج مایه خیروبرکت و تفکر بسیجی بر پایه خدمت به جامعه است و این تفکر در راستای خدمت به جامعه در همه بخش‌های مختلف فعال بوده است، تصریح کرد: قبل از انقلاب مردم به چند دسته تقسیم شدند و برای برخی اصلاً مهم نبود که انقلاب اسلامی یا غیر اسلامی باشد و از خانه بیرون نیامدند.

وی با بیان اینکه اساس، پایه و محور هر کاری ایمان است و این در بسیج و تفکر بسیجی بسیار حائز اهمیت است، اذعان کرد: بسیج در عرصه‌های مختلف واردشده و کار می‌کند و شناخت لازم و کافی از معضلات و مشکلات دارد و این‌یکی از دیگر شاخصه‌های بسیج و بسیجی است.

امام‌جمعه خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه بسیجی باید معضل‌ها و راه‌حل آن را شناسایی و در راستای برون‌رفت از این مشکلات و عملیاتی کردن راه‌حل‌ها اقدام کند، عنوان کرد: اگر اطلاعات لازم و کافی در جامعه وجود داشته باشد شبکه‌های معاند نمی‌توانند تأثیرگذاری لازم را داشته باشند و در گاهی اوقات خواص و حزب‌اللهی‌های ما هم تحت تأثیر هجمه‌های رسانه‌ای دشمن قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه آمادگی، پشتیبانی و حمایت لازم باید از دولت انجام شود تا دولت بتواند از این مرحله عبور و کند و این تنها با صبر انقلابی حاصل می‌شود، تشریح کرد: دوستان نادان، مخالفان نظام و انقلاب، معاندین نظام و… حاضر نیستند اجازه دهد دولت مشکلات را حل کند.

ناهیدی با بیان اینکه همه موفقیت‌هایی که در ایران اسلامی داشتیم مرهون استقامت و پایداری ملت ما از ابتدا است و اصولاً استقامت یکی ویژگی است که منشأ کارهای خوب دیگر است، تأکید کرد: سپاه در شرایط فعلی در صحنه‌های مختلف ساختار برای حضور بسیج در کشور فراهم کرده است بسیج اقشار، بسیج ادارات و… زمینه برای ارائه خدمات مختلف در حوزه‌های گوناگون فراهم‌شده است و بسیجیان باید یک تجدیدنظر بهتر برای حضور بیشتر داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار