رئیس جمعیت هلال‌احمر تربت‌جام خبر داد:

پوشش امدادی به خودرو گرفتارشده در طوفان حدفاصل تربت‌جام- صالح‌آباد

رئیس جمعیت هلال‌احمر تربت‌جام از پوشش امدادی به خودرو گرفتارشده در طوفان و گردوغبار شدید جاده بنی تاک به سد سراب حدفاصل شهرستان‌های تربت‌جام- صالح‌آباد خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۷۹۵۴
|
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سعید شیری با اشاره به گزارش واصله از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری EOC‌ مبنی بر گرفتار شدن یک دستگاه خودرو در طوفان، گفت: بلافاصله سه نفر از نجات گران پایگاه جاده‌ای کله مل این شهرستان در قالب یک گروه امدادی به همراه یک دستگاه خودروی آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی علت حادثه را گرد غبار شدید و نداشتن دید کافی در کیلومتر۵۷ محور تربت‌جام- صالح‌آباد حدفاصل روستای بنی تاک به سمت سد سراب گزارش کرد و افزود: پس از حدود یک ساعت ونیم عملیات جستجو و نجات، توسط  نیروهای این جمعیت و قوای انتظامی و افراد محلی خودرو مذکور در نزدیک کالی در خارج از جاده پیدا شد و پس از چند لحظه بعد فرد مفقودشده هم خارج از خودرو در خودروی دیگر پیدا شد که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی و رهاسازی خودرو به روستای بنی تاک هدایت شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان تربت‌جام با قدرانی از عوامل امدادی و انتظامی و گروه‌های مردم در پوشش امدادی این حادثه گفت: سامانه تلفن ۱۱۲ برای ارائه خدمات امدادی در طول شبانه‌روز آماده پاسخگویی و دریافت گزارش‌های حوادث احتمالی  مردم  عزیز است.

گزارش: فتح‌الله برومند زاده

ارسال نظرات
پر بیننده ها