برگزاری مراسم جشن میلاد با سعادت حضرت زینب (س ) توسط حلقه های ذاکرین خواهر بسیجی

زاهدان/ مراسم جشن میلاد حضرت زینب(س ) با حضور محمد جواد جامعی مسئول سازمان بسیج مداحان استان سیستان و بلوچستان در مکان جلسات آموزشی حلقه های خواهر بسیجی مداح برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۸۹۱۹
|
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۴

 مسئول سازمان بسیج مداحان سپ سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: پرستاری، حرفه ای مقدّس و ارزشمند است؛ به طوری که رسول خدا صلی الله علیه و آله ، پرستار را در قیامت، هم نشین ابراهیم خلیل می داند و می فرماید: «هر کس یک شبانه روز از بیماری پرستاری کند، خداوند او را با ابراهیم خلیل محشور می کند».

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کادر درمانی و شهدای مدافع سلامت،به ویژه شهید مداح مدافع سلامت شهید سورگی گفت: پنجم جمادی الاولی روز ولادت باسعادت بانوی قهرمان کربلا، پرچم دار نهضت عاشورا پس از شهادت امام حسین (ع)، حضرت زینب کبری (س) است.

محمد جواد جامعی تصریح کرد: حضرت زینب (س )بانویی است که از طفولیت پرستاری حضرات معصومین (علیهم السلام )را به عهده داشته است پرستاری که از مادر گرامیش حضرت زهرا (س )شروع شد وبه تیمارداری حضرت زین العابدین علیه السلام و دیگر بیماران و مصیبت زدگان اهل بیت (ع )در واقعه کربلا منتهی شد.

این مسئول با بيان اين که مداحان باید شیوه زندگی این بانوی گرامی اسلام را در زندگی خود رواج دهند افزود: يكی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری(مدظله العالی )، سبك زندگی اسلامی و دينی است كه بايد در مجامع عمومی به آن پرداخته شود.

وی در ادامه اذعان داشت: مسئله ترويج سبك زندگی اسلامی از ماموريت‌های حساس و سنگين مداحان است.

جامعی با تاکید به این فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) که فرمودند : " شما مداحان بهترین کسانی هستید که می توانید سبک زندگی اسلامی را با زبان شعر ترویج دهید." ادامه داد : در راستای این فرمایش مقام معظم رهبری مداحان باید سعی کنند از اشعار با مضمون و پرمحتوا استفاده کنند،اشعاری که مفاهیم فاخر عفاف ،حجاب ،صبر ،وویژگی های الگوی زن مسلمان ایرانی را می رساند .

وی در انتها از تلاش های همه بسیجیان در ویژه برنامه های هفته بسیج تقدیر و تشکر کرد .

گفتنی است در این مراسم به هم نامان حضرت زینب (س )هدایایی تقدیم شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار