شخصیت حضرت زینب کبری(س )الگوی بی بدیلی برای همه مردان و زنان جامعه است

زاهدان/ به مناسبت روز پرستار، جمعی ازمداحان بسیجی و خادمیار رضوی با حضور درمرکز آموزشی ،درمانی ،تحقیقاتی روانپزشکی بهاران از زحمات بی دریغ پرستاران با اهدای گل قدر دانی کردند.
کد خبر: ۹۳۹۸۹۲۴
|
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، مسئول سازمان بسیج مداحان و کانون مداحان خادمیاری رضوی استان سیستان و بلوچستان به همراه جمعی از مداحان بسیجی و خادمیار رضوی با حضور در مرکز آموزشی، درمانی، تحقیقاتی روانپزشکی بهاران زاهدان از زحمات بی دریغ پرستاران با اهدای گل قدر دانی کردند.

 مسئول سازمان بسیج مداحان وکانون مداحان خادمیاری رضوی، استان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار گفت: شخصیت بانوی گرامی اسلام حضرت زینب کبری (س) الگوی بی بدیلی برای همه مردان و زنان جامعه است.

وی اذعان داشت: زحمات پرستاران، به ویژه پرستاران بخشهای اعصاب و روان با هیچ تقدیر و پاداشی جز رضای خداوند متعال قابل جبران نیست و بی شک نامگذاری ولادت با سعادت عقیله کربلا، حضرت زینب کبری (س) بانوی ایثار عرصه کربلا به عنوان روز پرستار نماد و ارزش والای این شغل شریف و نشانه احترام جامعه، به پرستاران می باشد.

محمد جواد جامعی در ادامه افزود: تردیدی نیست که تلاش‌های خالصانه و کارنامه درخشان و مجاهدت گونه پرستاران گرانقدر که در کنار بیماران خود و با نیت بهبود آنها ایثارگرانه می‌ایستند، برای همیشه پایدار خواهد ماند و هیچ­گاه بزرگ منشی و پایداری کم نظیر این عزیزان از یادها نخواهد رفت.

در این دیدار،تعدادی از مداحان بسیجی به مدیحه سرایی در وصف حضرت زینب( س) و مقام شامخ پرستاران پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار