فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:

پیشرفت امروز کشور مرهون تکیه بر علم و دانش جوانان کشور است

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: پیشرفت امروز کشور مرهون تکیه بر علم و دانش جوانان کشور است.
کد خبر: ۹۳۹۹۹۰۷
|
۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره جهادگران علم و فناوری در ایلام برگزار شد. در این آیین سردار جمال شاکرمی هدف برگزاری این جشنواره علمی را تقدیر از مخترعان، پیشتازان و علاقه‌مندان به علم و فناوری عنوان و اظهار داشت: امروز اقدام جهادگران عرصه علم و دانش کشور را در کسب دانش و دسترسی به فن‌آوری‌های روز بر صدر نام دیگر کشورها نشانده است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: این صدرنشینی نشان از آن دارد که جانان کشور برای غلبه بر دشمنان خود به کسب دانش روی آورده‌اند و این رو آوری به کسب علم و دانش دشمن را زبون و خوار کرده است.

وی به دشمنی دشمنان با دستاورهای علمی کشور را در آن دانست که امروز ایران اسلامی که روزی برای سیم خاردار در میادین جنگ نیازمند خرید از خارج بود. امروز قدرت منطقه و جهان در صنایع موشکی است و این توان لرزه بر اندام دشمن انداخته است و در این ارتباط گفت: ضعف و ربونی دشمن امروزه در تمام عرصه‌ها عیان است.

شاکرمی تقویت بسیج دانشجویی و بهره‌مندی از توان پارک‌های علم و فن آوری را برای دانشجویان بسیجی از وظایف خود و سپاه در استان ایلام عنوان کرد و گفت: در مدیریت قبلی استان ایلام تلاش کردیم تا این فرصت را برای دانشجویان فراهم کنیم اما چون نگاه سیاسی غالب بود اجازه این کار داده نشد اما امیدواریم در مدیریت جدید استان به دور از نگاه سیاسی مراکز علمی فرصت استفاده از ابزار و امکانات موجود استان را دارا شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار