جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

پرستاران همچون فرشتگان الهی مراقب جان انسان‌ها هستند

حجت الاسلام ملازاده با اشاره به اینکه وجود پرستاران امید و امنیت برای بیماران و همراهان بیماران در پی دارد، افزود:پرستاران همچون فرشتگان الهی مراقب جان انسان‌های نیازمند هستند.
کد خبر: ۹۴۰۰۰۵۳
|
۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸

پرستاران همچون فرشتگان الهی مراقب جان انسان‌ها هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (سلام الله علیها)و گرامیداشت روز پرستار، آئین تکریم و تجلیل از پرستاران، مجموعه کادر درمانی بیمارستان ولایت و نیز کارکنان، مدیران و فرماندهان بهداری‌های رزم و مراکز پزشکی معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا، پیش از ظهر امروز  در سالن اجتماعات فتح المبین سپاه شهرستان ساری برگزار شد.

پرستاران همچون فرشتگان الهی مراقب جان انسان‌ها هستند

در این آئین حجت الاسلام ملازاده با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس،وایثارگری ها و فداکاری های رزمندگان خط مقدم گفت: رزمندگان در خط مقدم جنگ، با ایثارگری های خود باعث شدند که بر دشمنان پیروز شویم .

جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح بر اینکه نسل جوان و نوجوان،دوران هشت سال دفاع مقدس و ایثارگری های رزمندگان را ندیدند، افزود: در ایام کرونا که تداعی کننده دوران دفاع مقدس بود پرستاران واردمعرکه شدند و در مراکز درمانی، برای مقابله با کرونا وارد میدان شدند و یک عده در عرصه سلامت به شهادت و عده ای به درجه جانبازی نائل آمدند.

پرستاران همچون فرشتگان الهی مراقب جان انسان‌ها هستند

حجت الاسلام ملازاده با قدردانی از زحمات خالصانه پرستاران، ادامه داد: کسانی که در جبهه سلامت زحمت کشیدند قدردان ایثارگری های آنها هستیم و یاد وخاطره شهدای عرصه سلامت را هم گرامی می داریم.

جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به حدیثی از پیامبر(ص) هم درباره اجر و مزد پرستاران، اشاره کرد و گفت: پرستاری که از بیماری مراقبت می کند دوست و خلیل خداست و خدا ی متعال گناهان اورا می بخشد.

حجت الاسلام ملازاده با بیان اینکه احادیث زیادی در رابطه با پرستاران است، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب هم در دیدار اخیرشان با پرستاران گفتند که کار پرستاران کمک به انسان های نیازمند است.

جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا اضافه کرد: چشم امید بیماران به پرستاران است.

حجت الاسلام ملازاده با اشاره به اینکه وجود پرستاران امید و امنیت برای بیماران و همراهان بیماران در پی دارد، افزود:پرستاران همچون فرشتگان الهی مراقب جان انسان های نیازمند هستند.

به گزارش بسیج، در پایان مراسم از پرستاران، پزشکان و مجموعه کادر درمانی و مدیریتی فعال بیمارستان ولایت و معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا در جبهه سلامت و مقابله با ویروس منحوس کرونا، با اهدای تندیس و لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار