معاون سلامت و دفاع زيستي سپاه کربلا مطرح کرد

ثبت بیش از ۲۰۰ هزار خدمات فقط در یک مورد پزشکی در بیمارستان ولایت

ساری-معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا با تاکید بر اینکه پرستاران در پیک‌های کرونا زینب وار ایستادگی کردند، تصریح کرد: ضروری است به وضع معیشتی پرستاران بیشتر توجه شود.
کد خبر: ۹۴۰۰۰۵۷
|
۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) و گرامیداشت روز پرستار، آئین تکریم و تجلیل از پرستاران، مجموعه کادر درمانی بیمارستان ولایت و نیز کارکنان، مدیران و فرماندهان بهداری‌های رزم و مراکز پزشکی معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا، پیش از ظهر امروز  در سالن اجتماعات فتح المبین سپاه شهرستان ساری برگزار شد.

خبر
سرهنگ، ولی اللهی در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه سلامت، و ضمن قدردانی از زحمات پرستاران و کادر درمانی، با اشاره به صبر و استقامت حضرت زینب (سلام الله علیها) گفت:شاخص‌های صبر و استقامت در این عصر پرستاران هستند که با تمام وجودشان به بیماران خدمت می‌کنند.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره پرستاران، افزود: در مراکز درمانی شاهد فداکاری پرستاران بودیم که همچنان جهاد ادامه دارد و پرستاران در ایام کرونا حماسه‌های بی بدلیلی را خلق کردند.

سرهنگ، ولی اللهی در ادامه با اشاره به خدمات مراکز درمانی سپاه کربلا به ویژه بیمارستان ولایت ساری گفت: بیش از هزار بیمار کرونایی در این بیمارستان بستری شدند و کمترین آمار فوتی‌های کرونایی را در این بیمارستان داشت.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا به صبر و تحمل و کار طاقت فرسای کادردرمانی بیمارستان ولایت اشاره و اضافه کرد: پرستاران و کادر پزشکی با زحمات خود، آمار فوتی‌های کرونا  را نسبت به بیمارستان‌های دیگر کاهش دادند.

سرهنگ، ولی اللهی در ادامه به بیش از ۲۰۰ هزار خدمات فقط در یک مورد پزشکی در بیمارستان ولایت خبر داد و افزود: در حوزه تزریقات، ویزیت متخصص عفونی و ... در پیک پنجم بیشترین مراجعه کننده را داشتیم.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا با تاکید بر اینکه پرستاران در پیک‌های کرونا زینب وار ایستادگی کردند، تصریح کرد: ضروری است به وضع معیشتی پرستاران بیشتر توجه شود.

سرهنگ، ولی اللهی در پایان سخنان خود یادآور شد: به گفته دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندرن، بیمارستان ولایت ساری از لحاظ خدمات، تجهیزات ،امکانات و نیروی انسانی بهترین بیمارستان در سطح استان است.

به گزارش بسیج، در پایان مراسم از پرستاران، پزشکان و مجموعه کادر درمانی و مدیریتی فعال بیمارستان ولایت و معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا در جبهه سلامت و مقابله با ویروس منحوس کرونا، با اهدای تندیس و لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار