رئیس بیمارستان ولی‌عصر بردسکن خبر داد:

تأخیر 6 ماهه در پرداخت کارانه پرستاران بردسکن

رئیس بیمارستان ولی‌عصر بردسکن گفت: یکی از مطالبات پرستاران بحث کارانه آن‌ها است که متأسفانه از اردیبهشت‌ماه تاکنون پرداخت‌نشده است که می‌طلبد متولیان امر توجه ویژه‌ای به این مهم داشته باشند.
کد خبر: ۹۴۰۰۸۸۱
|
۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵

رضا ذبیحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، گفت: پرستاری صحبت از فرشته‌های سپیدپوش بیمارستانی است که جان خود را در خط مقدم مبارزه با کرونا بر دست گرفته و برای بهبودی بیماران ایثارگرانه تلاش می‌کنند.

وی افزود: پرستاران فرشتگان نجات و رحمت الهی هستند که نقش مهمی در زنجیره سلامت جامعه دارند و درزمان اپیدمی کرونا بارها و بارها شاهد رشادت‌های این قشر زحمت‌کش بودیم.

 رئیس بیمارستان ولی‌عصر بردسکن تصریح کرد: در حال حاضر 160 پرستار در حوزه بیمارستان ولی‌عصر شهرستان بردسکن فعالیت می‌کنند که 60 درصد کادر پرستاری استخدامی و 40 درصد طرحی هستند.

ذبیحی اظهار کرد: بیمارستان ولی‌عصر (عج) بردسکن در حال حاضر ۹۶ تختخوابی است و معمولاً استاندارد پرستار به تخت ۱ به ۴ هست که در حال حاضر حدود ۴۰ پرستار کمبود داریم.

 وی خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین دغدغه‌های کادر پرستاری کمبود نیرو، عدم پرداخت به‌موقع مطالبات خصوصاً کارانه‌ها، عدم اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری است که چند سالی است هنوز اجرایی نشده است.

وی گفت: اگر تعرفه گذاری انجام شود باعث افزایش کیفیت خدمات پرستاری و رضایت کارکنان و درنهایت رضایت بیماران می‌شود.

 وی بیان کرد: عدم اجرای فوق‌العاده خاص هست که اگر اجرایی شود باعث دلگرمی و رضایت کارکنان و افزایش حقوق کادر پرستاری خواهد شد و کادر درمان خصوصاً در مدت حدود ۲ سالی که با بیماری کرونا درگیر بودند، ثابت کردند که واقعاً جزء مشاغل سخت و طاقت فرساست و نیازمند توجه بسیار ویژه به این کادر زحمتکش است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار