فرمانده سپاه رامسر در گفتگو با بسیج:

آتش سوزی در جنگل‌های صعب العبور رامسر با اقدام به موقع بسیج مهار شد

ساری-فرمانده سپاه رامسر با تاکید بر اینکه تمام امکانات لجستیکی سپاه برای مهار اتش در مناطق جنگلی به کارگرفته شده است ، خاطرنشان کرد:آتش سوزی مناطق صعب العبور جنگلی رامسر با اقدام به موقع بسیج مهار شد.
کد خبر: ۹۴۰۱۲۹۴
|
۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳

خبرگزاری بسیج، سرهنگ محمدرضا خمسیه بعداز ظهر امروز درگفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، با اشاره به گزارش اتش سوزی  جنگل جنت رودبار، که نزدیک به روستاهای آن منطقه است، گفت:نیرو‌های  منابع طبیعی، هلال احمر و نیرو‌های بسیج و سپاه برای مهار آتش به منطقه جنگلی اعزام  شدند.

به گفته فرمانده سپاه رامسر با توجه به صعبو العبور بودن منطقه گروه‌های بسیجی با کوله پشتی و حمل سم پاش  و امکانات اولیه، وارد منطقه جنگلی شدند، و توانستند فعلا آتش را مهار کنند.

سرهنگ خمسیه با بیان اینکه وسعت آتش سوزی در منطقه جنگلی جنت رودبار، ۵ هکتار بوده است، از اعزام ۵۰ نیروی بسیجی برای مهار آتش سوزی به جنگل‌های صعب العبور خبر داد و گفت: ۱۵۰ نیروی بسیجی هم برای پشتیبانی همچنان آماده باش هستند.

فرمانده سپاه رامسر با تاکید بر اینکه تمام امکانات لجستیکی سپاه برای مهار آتش در این مناطق به کارگرفته شده است ، خاطرنشان کرد: در منطقه جنگلی تجن در روستای تلارسر رامسر هم آتش سوزی جنگل گزارش شد که خوشبختانه پایگاه‌های مقاومت محلی با اقدام به موقع  آتش را مهار کردند.

سرهنگ خمسیه در ادامه با اشاره به وزش شدید باد گرم  امروز در شهرستان، از خرابی سقف ۵ منزل مسکونی هم خبر داد و اضافه کرد: با کمک بسیج سازندگی در تلاش برای بازسازی سقف خانه‌های مردم قبل از بارش باران هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها