خبرهای داغ:
حضرت آیت الله علوی گرگانی:

مدرک تحصیلی معتبر و مورد اتفاق همه حوزه‌های علمیه طراحی و صادر شود

مدرک تحصیلی معتبر و مورد اتفاق همه حوزه‌های علمیه طراحی و صادر شود
حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار مسئولین پژوهش حوزه، با اشاره به اهمیت اعطای مدارک علمی و تحصیلی حوزوی معتبر به طلاب از سوی حوزه علمیه، اظهار داشتند: نظر من این است که به عنوان تشویق به پژوهشگران مدارکی حوزوی اعطا گردد تا بتواند اعتباربخشی به تلاش علمی آنان باشد.
کد خبر: ۹۴۰۱۴۷۱
|
۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار مسئولین معاونت پژوهش حوزه با ایشان ضمن تقدیر از تلاش های آنان گفتند: جامعه روحانیت و حوزه علمیه قم باید بتوانند جهان را از علم و علوم مکتب اهل بیت علیهم السلام سیراب کنند.

ایشان افزودند: باید مقوله عالم پروری در حوزه های علمیه به گونه ای اجرایی شود که طلاب پس از فارغ التحصیلی به سطح علمی خوب و قابل اعتنایی برسند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اهمیت اعطای مدارک علمی و تحصیلی حوزوی معتبر به طلاب از سوی حوزه علمیه اظهار داشت: نظر من این است که به عنوان تشویق به پژوهشگران مدارکی حوزوی اعطا گردد تا بتواند اعتباربخشی به تلاش علمی آنان باشد.

ایشان خاطرنشان کردند: می بایست مدرک علمی جامع و مشترکی که مورد توافق همه حوزه های علمیه اعم از قم، مشهد و سایر آن بلاد باشد طراحی گردد تا طلاب بتوانند حاصل تلاش های علمی خود را در حوزه های علمیه مختلف ارائه دهند.

 

حوزه نیوز/امید صادقی

ارسال نظرات
آخرین اخبار