خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی:

برای کاهش قیمت مسکن راهی جز افزایش محدوده شهر همدان نداریم

همدان-نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به نظرات کارشناسان برای کاهش قیمت مسکن راهی جز اینکه محدوده شهر همدان اضافه شود، نداریم.
کد خبر: ۹۴۰۱۵۴۶
|
۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حمیدرضا حاجی بابایی در آیین تکریم و معارفه معاون هماهنگی امور عمرانی و مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان، ضمن تسلیت شهادت ام ابیها(س) اظهار داشت: با توجه به نظرات کارشناسان برای کاهش قیمت مسکن راهی جز اینکه محدوده شهر همدان اضافه شود، نداریم.

وی افزود: ما با مشکل کمبود زمین مواجه هستیم و باید برای حل این مشکل، ۳ هزار و ۳۰۰ هکتار به همدان اضافه شود تا وسعت همدان ۹ هزار هکتار شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با شرایط موجود برخی افراد امکان خانه‌دار شدن ندارند، گفت: در طرح ملی مسکن، ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان ساخته خواهد شد و برای این کار همه باید اتحاد داشته باشیم و جلوی گرانی مسکن را بگیریم.

* دفتر بازرسی در زمینه سطح ارزیابی ارتقاء چشمگیری داشته است

مدیرکل سابق بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان نیز در ادامه اظهار داشت: دفتر بازرسی جزء دفاتر مهم و پرمسئولیت است و بالغ بر ۸۰ درصد مراجعات مرتبط با این دفتر است.

احسان شهابی با بیان اینکه دفتر بازرسی در زمینه سطح ارزیابی ارتقاء چشمگیری داشته است، افزود: در حوزه امور حقوقی اغلب پرونده‌های حوزه وزارت کشور منجر به رأی مثبت برای استانداری بود و در بخش بازرسی تمام دفاتر باید جایگاه تمکین‌پذیری دستگاه‌های اجرایی را داشته باشد.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان نیز در ادامه ابراز داشت: رویکرد دولت سیزدهم را با جدیت پیگیری خواهم کرد.

مصطفی مرادی افزود: من به عنوان سرباز انقلاب هرچه در توان دارم برای خدمتگزاری به مردم همدان بکار می‌گیرم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار