به مناسبت ایام فاطمیه صورت گرفت

دسته عزاداری هیات نوجوانان فاطمی دبیرستان امام موسی صدر قم

دسته عزاداری هیات نوجوانان فاطمی دبیرستان امام موسی صدر ناحیه یک آموزش و پرورش قم همزمان با ایام فاطمیه (س) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۳۰۸۰
|
۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، دسته عزاداری نوجوانان فاطمی دبیرستان متوسطه اول امام موسی صدر ناحیه یک آموزش و پرورش قم در قالب هیات حضرت قاسم بن الحسن (ع)، همزمان با ایام فاطمیه (س) برگزار شد.
این گروه از دانش آموزان به همراه مسئولان و معلمان دبیرستان، در حالی که تابوت نمادین ام ابی‌ها (س) را حمل می‌کردند، پرچم‌های سیاه در دست داشتند و با آوای گروه طبالان، از میدان روح الله به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) حرکت کردند.
هیات عزاداری فوق پس از ورود به صحن امام رضا (ع) حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) با برپایی آیین عزاداری، نوحه خوانی و سینه زنی، شهادت حضرت زهرا (س) را به حضرت ولی عصر (عج) و حضرت معصومه (س) تسلیت گفتند و در ادامه، مراسم عزاداری نوجوانان فاطمی در شبستان حضرت زهرا (س) با سخنرانی، اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و ضیافت حضرت ادامه یافت.
این مراسم با همکاری حوزه یک بسیج دانش آموزی، پیگیری محمدتقی آهویی معاون پرورشی دبیرستان و فرمانده واحد پوینده این واحد آموزشی و با حضور دانش آموزان بسیجی و اعضای شورای بسیج دانش آموزی دبیرستان برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار