خبرهای داغ:
سردار فرجیان‌زاده:

سردار سلیمانی، سردار فاطمی بود

رزن-مسئول معاونت هماهنگ کننده نمایندگی، ولی فقیه در سپاه گفت: سردار سلیمانی، سردار فاطمی بود و حضرت فاطمه زهرا (س) را الگوی زندگی خود در پیروی از ولایت قرار داده بود.
کد خبر: ۹۴۰۵۴۲۷
|
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲

سردار سلیمانی، سردار فاطمی بود

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سعید فرجیان زاده در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی در شهرستان رزن با تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار دل‌ها اظهار داشت: سردار سلیمانی، سردار فاطمی بود و حضرت فاطمه زهرا (س) را الگوی زندگی خود در پیروی از ولایت قرار داده بود.

وی در ادامه با اشاره به فتنه ۸۸ گفت: کسانی که خیانت و در حق ملت ظلم کردند و از فرصت خدمت استفاده نکردند و کشور را دچار آشوب و بحران‌های مختلف کردند؛ ملت ایران از آن‌ها نخواهد گذشت.

مسئول معاونت هماهنگ کننده نمایندگی، ولی فقیه در سپاه در ادامه با اشاره به مجاهدت‌های شهید سلیمانی بیان کرد: سردار سلیمانی قهرمان و مالک اشتر رهبر معظم انقلاب و شالگرد نمونه مکتب حضرت امام خمینی (ره) بود.

وی افزود: ملت ایران ایشان را نمونه انسان برجسته می‌دیدند و تشییع پیکر این شهید مهر تایید بر نفوذ بر قلوب ملت ایران بود.

سردار فرجیان‌زاده خاطرنشان کرد: پیش بینی این بود که جمعیت برای تشییع ۲ میلیون نفر خواهد بود، اما مشاهده شد که جمعیت تا ۷ میلیون نفر افزایش یافت و این عزت، یکی از ثمرات مجاهدت‌های شهید سلیمانی بود.

وی با بیان محبت مردم نسبت به شهید سلیمانی تاکید کرد: این تشییع بی‌نظیرترین تشییع تاریخ بود که نشان از عظمت شخصیتی این شهید بزرگوار بود.

مسئول معاونت هماهنگ کننده نمایندگی، ولی فقیه در سپاه در پایان عنوان کرد: رشادت‌ها و بخش اعظمی از عظمت روحی سردار پنهان است که آیندگان شاید بیشتر از ما به آن پی ببرند و این عظمت ثمره اخلاص و مجاهدت شبانه‌روزی او در طول ۴۰ سال بود.

سردار سلیمانی، سردار فاطمی بود

سردار سلیمانی، سردار فاطمی بود

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار