خطیب جمعه وردنجان؛

حمایت ازیمن وظیفه همگانی است/ دست آوردهای انقلاب تبیین شود

خطیب جمعه وردنجان گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران درایام الله دهه مبارک فجر برای مردم تبیین شود تا نقشه ها و توطئه های دشمنان نقشه برآب شود.
کد خبر: ۹۴۱۰۴۵۸
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام علی محمدی به گوشه ای از اقدامات انجام شده اشاره کرد و اظهار داشت: خدمات زیادی درطول انقلاب اسلامی صورت گرفته است ودشمنان در صدد تاریک نمایی این خدمات شده اند و برای انجام نقشه های شوم خود به هرکاری دست میزنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهر وردنجان ادامه داد: آنچه می‌توانند این نقشه هارا خنثی کند بیداری ملت و تبین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام محمدی با محکوم کردن به خاک و خون کشیدن مردم مسلمان، مظلوم و بی پناه یمن گفت: عربستان و امارات با پشتیبانی شیطان بزرگ آمریکا،ملت مظلوم یمن را به خاک و خون کشیدند، ملت های مسلمان و آزاده نباید دربرابر این جنایات سکوت کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهر وردنجان ادامه داد: حمایت همه جانبه ی آزادگان جهان از مردم مظلوم و بی دفاع یمن وظیفه همه مسلمانان و آزایخواهان عالم است.

امام جمعه وردنجان در بخش پایانی سخنان خود،با تیریک صعود تیم ملی ایران اسلامی به جام جهانی،حرکت منافقین کوردل در هک کردن چند لحظه ای برخی از شبکه های رسانه ملی و پخش تصاویر ددمنشانه سران منفور منافقین که 17 هزار از مردم مسلمان و بی گناه ایران اسلامی را بی رحمانه به شهادت رساندند و در دوران دفاع مقدس و پس از آن، با صدام و دشمنان سیلی خورده جمهوری اسلامی هم پیمان شدند، را بشدت محکوم کرد.

نمازگزاران امروز با فریاد‌های "الله اکبر"،"مرگ بر آمریکا" ، "مرگ بر اسراییل"، مرگ برآل سعود خائن" و مرگ برمنافق " ضمن همدردی با مردم مظلوم یمن، جنایات دولت‌های عربستان و امارات با حمایت شیطان بزرگ آمریکا در حمله وحشیانه به کشور یمن و نیز حرکت اخیر ددمنشانه دشمنان و منافقین کوردل را محکوم کردند.

ارسال نظرات