همزمان با هفته کار و کارگر، آیین گرامیداشت روز بسیج کارگری در شهرک صنعتی شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۵۱۴۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛سردار علی افضلی جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این مراسم ضمن تبریک روز جهانی کار وکارگر وهفته بسیج کارگری، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جامعه کارگری ، گفت: فعالان عرصه کارو تلاش، مجاهدان خط اول مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان انقلاب اسلامی هستند.

سردار افضلی ، نقش کارگران و کارفرمایان در پیروزی انقلاب اسلامی، وهشت سال دفاع  مقدس را یادآوری کرد و افزود: امروز هم در مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان، کارگران وکارفرمایان و فعالان بخش اقتصادی و تولیدی سهم بسزایی دارند.

گفتنی است؛ مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از 27 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگری در این سازمان پیش بینی شده است.

سلمان گنجی افزود: به همین مناسبت امروز گردهمایی تبیینی باحضور سردار علی افضلی جانشین محترم سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در شهرک صنعتی شهرکرد برگزار و همزمان از تابلو تمثال شهید شاخص جامعه کارگری کشور رونمایی و مزار شهید گمنام مدفون در این شهرک گلباران شد.

گفتنی است؛ 9 اردیبهشت به مناسبت سالروز تشییع و تدفین نمادین سردار شهید عبدالحسین برونسی، روز بسیج کارگری نام گذاری شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار