خبرهای داغ:
سرپرست فرمانداری نهاوند خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۳ پروژه در دهه فجر امسال در نهاوند

نهاوند-سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: در دهه فجر امسال ۵۳ طرح با بیش از ۱۴۱ میلیارد تومان اعتبار افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
کد خبر: ۹۴۱۱۱۱۳
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، جعفر سلگی در نشست خبری با اصحاب رسانه نهاوند به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: چندین جلسه ستاد دهه فجر تشکیل شده و کمیته‌های ۲۲گانه با وظایف مشخص ایجاد شده و جلسات کمیته‌های فرعی در بخش‌ها هم تشکیل شده است.

وی بیان کرد: در دهه مبارک فجر امسال برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده است که در سطح شهر و بخش‌ها اجرا می‌شود.

سرپرست فرمانداری نهاوند افزود: در دهه فجر امسال ۵۳ طرح با مجموع اعتبارات برای افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از ۱۴۱ میلیارد و ۸۰۷ میلیون تومان خواهد بود.

وی ادامه داد: در دهه فجر امسال ۴۱ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۳۷ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد و ۱۲ طرح نیز با اعتبار ۵ میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهند شد.

سلگی با بیان اینکه این طرح‌ها در بخش‌های کشاورزی، صنعتی، عمرانی، خدماتی و گردشگری و شهری است، بیان کرد: در دهه فجر امسال ۵۳۰ برنامه فرهنگی، ورزشی، هنری و جشن‌های انقلاب با محوریت مردم برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و از این فرصت باید استفاده شود.

سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: در دهه فجر مدیران دستگاه‌های اجرایی با حضور در مساجد و جشن‌های انقلاب دستاوردهای انقلاب و اقدامات انجام شده را برای مردم بیان کنند.

وی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در راستای پیشرفت انقلاب اسلامی و تحقق اهداف دولت اقداماتی انجام دهیم و موجبات رضایت مردم را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار