خبرهای داغ:

پویش بزرگ خاطرات شما در قاب فجر انقلاب در شهرستان سرخه برگزار شد

همزمان با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ پویش بزرگ خاطرات شما در قاب فجر انقلاب به همت پایگاه مقاومت فاطمه بنت اسد روستا مومن آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۲۴۵۰
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر پویش بزرگ خاطرات شما در قاب فجر انقلاب ویژه دانش آموزان به همت پایگاه مقاومت فاطمه بنت اسد روستای مومن آباد در سرخه برگزار شد.

دانش آموزان و علاقمندان می توانند کارهای خود را در قالب رنگ آمیزی کاربرگ و یا کشیدن نقاشی به مناسبت دهه فجر، دکلمه خوانی به صورت کلیپ، ساخت و ارسال کلیپ های مربوط به دهه فجر، انجام تزئینات فضای خانه  گرفتن و برگزاری جشن، درست کردن کیک و پخش شیرینی و شکلات با محوریت دهه و لب خوانی یکی از شعرهای بوی گل سوسن یاسمن آید، به لاله در خون خفته و هوا دلپذیر شد

همچنین عکسبرداری با عکس یک شهید و یا عکس امام خمینی (ره)، تهیه روزنامه دیواری  و شعار انقلابی و نصب پرچم در سر درخانه و عکس با پرچم عزیزمان ایران از دیگر محورهای این پویش است.

علاقمندان تا ۲۱ بهمن فرصت دارند از طریق شماره تلفن های ۰۹۱۹۸۸۳۲۸۳۴و ۰۹۱۹۳۳۳۴۳۶۳در ایتا و واتساپ در این پویش شرکت کنند. نتایج مسابقات در روز ۲۲ بهمن اعلام خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار