خبرهای داغ:
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خبر داد

افتتاح icu استاندارد بیمارستان قائم شهرستان اسدآباد

اسدآباد-معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از افتتاح icu استاندارد بیمارستان قائم شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۲۴۷۴
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر سجاد حیدری در جمع اصحاب رسانه با تبریک ایام دهه فجر از افتتاح icu استاندارد بیمارستان قائم خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اعتباربخشی بیمارستان قائم (عج) به سطح یک، ۶ تخت icu به ارزش ۶ ملیارد تومان و ۶ تخت بستری به ارزش ۱۳۰ ملیون تومان از وزارت بهداشت دریافت کردیم که این‌ها همه از مزایای ارتقا بیمارستان به سطح یک است.

وی از همشهریان درخواست کرد برای دریافت نوبت کلینیک از اپلیکیشن شفاداک استفاده کنند و افزود: بنا داریم تا اردیبهشت ماه سال آینده همه مراجعین به صورت غیرحضوری نوبت رزرو کنند.

معاون درمان اسدآباد ادامه داد: همه پزشکان اسدآباد آنکال هستند و در حال حاضر ۳۲ پزشک متخصص و ۹ پزشک عمومی در شهرستان اسدآباد فعالیت دارند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد قابل توجهی پزشک متخصص برای کلینیک جذب شده و به زودی تعداد دندانپزشکان به چهار نفر خواهد رسید و به طور قطع تعرفه‌های دندانپزشکی نسبت به مطب‌های خصوصی خیلی کمتر خواهد بود.

حیدری گفت: بهسازی پارکینگ بیمارستان، فضای سبز، ایجاد کلینیک توانبخشی، اورژانس هوایی، دستگاه خرید امحا زباله، تکمیل کتابخانه بیمارستان از جمله اهم پروژه‌های بیمارستان در سال جاری بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار