شیوع «امیکرون» موجب لغو جشنواره ملی «ترنم فتح» در مازندران شد

ساری-سردار ملکی گفت: جشنواره ملی «ترنم فتح» به دلیل شیوع «امیکرون» در مازندران لغو و به زمان دیگری موکول شده است.
کد خبر: ۹۴۱۳۱۸۱
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ اثار و ارزش های دفاع مقدس، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از لغو جشنواره ملی «ترنم فتح» خبر داد و اظهار داشت: این مراسم که قرار بود سه‌شنبه نوزدهم بهمن در نوشهر برگزار شود به دلیل شیوع گسترده سویه جدید کرونا (امیکرون) و قرار گرفتن استان و شهر‌های مختلف کشور در وضعیت قرمز، دقایقی قبل از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

وی افزود: جشنواره ملی «ترنم فتح» ویژه گروه‌های موزیک و رزم‌نوازان نیرو‌های مسلح قرار بود به میزبانی مازندران در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر برگزار شود.

این مسئول با بیان اینکه گروه رزم‌نوازان دانشگاه علوم دریایی نوشهر در چندین دوره این جشنواره موفق به کسب عنوان شده اند، اضافه کرد: این موفقیت باعث شد تا برای اولین بار برگزاری جشنواره «ترنم فتح» از تهران خارج و به استان مازندران و در نوشهر برگزار شود.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران گفت: ان‌شاءالله با فروکش کردن موج ششم کرونا ویروس (امیکرون) برگزاری این جشنواره را به میزبانی مازندران و دانشگاه علوم دریایی نوشهر خواهیم داشت و زمان آن اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها