//گزارش تصویری؛

مراسم آبروی محله یادواره شهید محمود بوریا

به مناسبت دهه مبارک فجر مراسم آبروی محله با حضور امام جمعه، مسئولین ادارات و نهاد ها و جمعی از همسایه ها درب منزل شهید بوریا برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۳۶۷۰
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۶

در این مراسم حجت الاسلام ایروانی امام جمعه شهرستان درگز ضمن عرض تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله صافی گلپایگانی اظهار کرد: شهدا آبروی محله، شهر و آبروی کشور ایران اسلامی ما هستند و یکی از وظایف نسل کنونی و همه اقشار جامعه؛ زنده نگه داشتن یاد، نام و خاطره شهدا و تکریم و احترام خانواده های این عزیزان است.

حجت الاسلام ایروانی با اشاره به انتظار های مردم از مسئولین گفت: یکی از انتظار ها و خواسته های مردم از مسئولین این است که مسئولین مثل مردم زندگی کنند و نباید خود را جدا از مردم بدانند و باید خود را خادم و خدمتگزار مردم بدانند.

وی افزود: مسئول لایق مسئولی هست که روحیه جهادی دارد و در خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

ایروانی در ادامه به خواسته دیگر مردم از مسئولین اشاره کرد و گفت: توقع مردم از مسئولین عدالت است، مسئولین باید در کارها و تصمیمات خود عدالت داشته باشند و کار مردم را بدون هیچ چشم داشتی انجام دهند.

وی افزود: به ازای هر صندلی مسئولیت در جمهوری اسلامی حدود 72 شهید تقدیم شده است یعنی یک کربلا و باید مسئولین به گونه ای عمل کنند که مدیون خون شهدا نباشند.

وی در پایان بزرگترین مانع برای پیشرفت کشور را مانع داخلی و درونی عنوان کرد گفت: اگر ما نگاهمان به توان داخلی و جوانان انقلابی باشد دشمنان خارجی نمی توانند مانع پیشرفت و ارتقای کشور شوند.

لازم به ذکر است شهید دانش آموز محمود بوریا در 9 بهمن ماه 1361 در منطقه چزابه به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای سید عرب شهرستان به خاک سپرده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار